قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / آموزش / آموزش برنامه های حسابداری / برنامه حسابداری کاوش

برنامه حسابداری کاوش

حسابداری کاوش:

جهت دانلود آموزش به انتهای مطلب مراجعه کنید

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس SQL
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و سبک
  • قابلیت شبکه دارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس :مشهد، احمدآباد، مجتمع تجاری شکور، واحد ۸
  • تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۹۷۸۰
  • سایت: kavoshfarda.com
  • پیمانکاری
  • آسانسور
  • شرکتی
  • فروشگاهی 

مهندسان، کارفرمایان، پیمانکاران، معماران عزیز
اگر در حرفه خود با مشکلات ذیل مواجه هستید:
– عدم توانایی مدیریت همزمان پروژه ها به صورت نامحدود
– عدم آگاهی از میزان هزینه ها و سود و زیان هر پروژه در هر لحظه
– مواجهه با حجم انبوهی از قراردادهای کارفرمایان، پیمانکاران، کارگران، … و عدم آگاهی از تاریخ اتمام آنها
– عدم دسترسی سریع و ساده به اطلاعات و گردشهای پروژه های مختلف در هر لحظه
– متحمل شدن هزینه های ناشی از خسارات پروژه ها به دلیل عدم آگاهی دقیق از وضعیت آنها
– عدم مدیریت صحیح بر خرید و مصرف مواد مصرفی، مصالح، ابزار، قطعات در هر پروژه
– عدم آگاهی از گردش مالی و کارکردی کارگران، پیمانکاران، فروشندگان مصالح و… به تفکیک هر پروژه
– دشواری در مدیریت وجوه نقدی و چکهای دریافتی و پرداختی در هر پروژه
– عدم داشتن پشتیبان از اطلاعات شرکت (اسناد، عملکرد و…) و ذخیره در مکانی امن و ترس از بین رفتن آنها
– استفاده از نرم افزارهای پیچیده با کاربری دشوار، ناقص، بدون بروزرسانی مداوم، پشتیبانی ضعیف و…
موارد فوق را با استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری، پروژه ای، ساختمانی کاوش مرتفع سازید.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری و ساختمانی کاوش با امکان تعریف پروژه های متعدد قابل ارائه به کلیه
شرکتهای پیمانکاری و ساختمانی می باشد. در این نرم افزار می توانید کلیه امور مربوط به پروژه های خود را به تفکیک مدیریت نمایید.

لیست امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری، ساختمانی، پروژه ای:
امکان تعریف پروژه های متعدد (نامحدود) به صورت مجزا
امکان تعریف فازهای مختلف پروژه ها به صورت نامحدود
امکان تعریف مراکز هزینه
ارائه سرفصلهای حسابداری مخصوص مشاغل پیمانکاری، پروژه ای، ساختمانی و امکان اصلاح و حذف آنها
امکان دسته بندی و تعریف حسابهای جدید در سه سطح کل، معین و تفضیلی
امکان تعریف اشخاص به تفکیک پیمانکاران، کارفرمایان، کارمندان، کارگران، فروشندگان مصالح، شرکا، خریداران و…
امکان ثبت قرارداد کارفرمایان، کارگران، پیمانکاران و سایر اشخاص و اعلام هشدار قبل از به پایان رسیدن قرارداد
امکان ثبت کارکرد کارگران، پیمانکاران برای چندین پروژه به صورت همزمان
امکان تعریف تنخواه گردانها و ثبت هزینه های انجام شده توسط آنها به تفکیک پروژه ها
امکان انتقال بین حسابهای بانکی، تنخواه گردانها، صندوق و…
امکان ثبت پیش پرداخت و پیش دریافت برای هر پروژه
امکان ثبت انواع هزینه ها به تفکیک پروژه (هزینه حقوق و دستمزد، خرید مصالح، اداری و…)
امکان تعریف انواع حساب های بانکی و دسته چکهای آنها
امکان ثبت سند خودکار در هنگام ثبت دریافت/ پرداخت وجه نقد و یا چک
امکان دسته بندی و تعریف انواع ابزار و مصالح
امکان انتقال مصالح بین انبارهای پروژه ها
امکان ثبت فروش و پیش فروش واحدهای تولیدی هر پروژه
امکان ثبت انواع چک های بانکی دریافتی، پرداختی و گردش آنها (وصول، برداشت، برگشت، واگذار، ابطال و…)
امکان ثبت انواع وجوه نقد دریافتی و پرداختی
امکان چاپ فرم رسید دریافت و پرداخت برای وجوه نقد و چکها
امکان محاسبه سود و زیان به تفکیک پروژه ها
امکان تهیه صورت وضعیت برای هر پروژه در فواصل زمانی مختلف و به تفکیک فازهای مختلف پروژه
امکان تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران به تفکیک پروژه ها
امکان تهیه گزارش از ریز هزینه های انجام شده در هر پروژه به تفکیک و ارائه صورت هزینه به کارفرما
امکان تهیه گزارش از فازهای مختلف پروژه ها
امکان تهیه گزارش گردش حسابها (کارفرمایان، پیمانکاران، شرکا، کارمندان، کارگران، تنخواه گردانها، خریداران و…) در هر پروژه
امکان تهیه گزارش از چکهای برگشتی و ابطال شده دریافتی و پرداختی برای هر پروژه
امکان تهیه گزارش از گردش حسابهای بانکی، صندوق، تنخواه و… به تفکیک هر پروژه
امکان مشاهده نمودار هزینه های هر پروژه
امکان مشاهده نمودار سود و زیان هر پروژه
امکان مقایسه هزینه ها و سود و زیان پروژه ها به صورت نموداری
امکان مشاهده سود و زیان پروژه ها به صورت درصدی
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان گزارش دفتر کل
امکان گزارش ترازنامه
امکان تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی هر پروژه
امکان ثبت سند خودکار در هنگام صدور فاکتور
ثبت و ویرایش انواع فاکتورهای خرید، مصرفی، فروش، مرجوعی مصالح برای هر پروژه
امکان محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده در هنگام صدور فاکتور
امکان ثبت یادآوری و هشدار در تاریخ های مختلف
امکان هشدار تاریخ سررسید چکهای دریافتی و پرداختی
قابلیت ارسال پیام کوتاه به اشخاص جهت اطلاع از مانده حساب، اعلام تاریخ سررسید چک، تبلیغ، تبریک، تسلیت و سایر اطلاع رسانی ها
امکان بستن و انتقال حساب پروژه ها به تفکیک، به صورت خودکار در پایان سال
امکان رأس گیری چک ها
امکان استفاده تحت شبکه
امکان تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
امکان گزارش گیری از عملکرد کاربران
امکان خروجی اکسل در تمامی گزارشات
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات هر پروژه به صورت دستی و اتوماتیک
نرم افزار چاپ چک
دارای قفل سخت افزاری
قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…
(حداقل سیستم عامل جهت استفاده از ماژول پیام کوتاه، Windows 7 SP1 می باشد.)

 

مدیران محترم شرکتهای آسانسور، پله برقی، درب اتوماتیک:
تصور کنید، فقط با یک کلیک، از وضعیت پروژه ها و قراردادهای خود مطلع شوید و برای آینده کسب و کارتان، برنامه ریزی بهتری داشته باشید…
تصور کنید، در یک نگاه از هزینه ها و میزان سود و زیان پروژه های خود آگاه شوید…
تصور کنید، با کمک نمودار، وضعیت تک تک پروژه های خود را مقایسه کنید…
تصور کنید، در هر لحظه از تاریخ سررسید سرویس و نگهداری قراردادهای خود مطلع شوید…
تصور کنید، با یک کلیک بتوانید گردش مالی کارگران، سرویس کاران، پیمانکاران خود در هر پروژه را مشاهده کنید…
تصور کنید، با فشردن یک دکمه از میزان خرید، فروش، مصرف، موجودی قطعات و مواد مصرفی در هر پروژه مطلع شوید…
تصور کنید…
پس همین حالا، برای تبدیل تصورات به واقعیت، کلیک کنید…
نرم افزار حسابداری آسانسور کاوش، شامل دو بخش می باشد:
مدیریت پروژه ها و قراردادها (نصب و راه اندازی- نگهداری و پشتیبانی)
مدیریت خرید و فروش قطعات آسانسور
لیست امکانات نرم افزار حسابداری آسانسور:
امکان تعریف قراردادها و پروژه های متعدد (نامحدود) به صورت مجزا
امکان تعریف فازهای مختلف پروژه ها به صورت نامحدود
امکان ثبت اطلاعات هر پروژه
امکان یادآوری در حالت اتمام بیمه آسانسور، اتمام قرارداد، مانده حساب کارفرما و…
امکان ثبت خرابی های هر پروژه
امکان تعریف و دسته بندی هزینه های قراردادها
ارائه سرفصلهای حسابداری مخصوص دفاتر آسانسور و امکان اصلاح و حذف آنها
امکان دسته بندی و تعریف حسابهای جدید در سه سطح کل، معین و تفضیلی
امکان تعریف اشخاص به تفکیک کارفرمایان، پیمانکاران، سرویس کاران، کارمندان، کارگران، فروشندگان قطعات آسانسور، شرکا، خریداران و…
امکان ثبت قرارداد کارفرمایان، سرویس کاران، پیمانکاران، کارگران و سایر اشخاص و اعلام هشدار قبل از به پایان رسیدن قرارداد آنها
امکان ثبت کارکرد سرویس کاران، پیمانکاران و کارگران برای چندین قرارداد و پروژه به صورت همزمان
امکان ارسال پیام کوتاه به سرویس کار در خصوص اعلام خرابی ها
امکان تعریف تنخواه گردانها و ثبت هزینه های انجام شده توسط آنها به تفکیک پروژه ها
امکان انتقال بین حسابهای بانکی، تنخواه گردانها، صندوق و…
امکان دسته بندی و تعریف انواع قطعات آسانسور در سه سطح رسته، گروه، کالا
امکان ثبت قطعات آسانسورخریداری شده و مصرف شده برای هر پروژه
امکان ثبت سند خودکار در هنگام صدور فاکتور

ثبت و ویرایش انواع فاکتورهای خرید، مصرفی، فروش، مرجوعی قطعات آسانسور برای هر پروژه
امکان محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده در هنگام صدور فاکتور
امکان دریافت و پرداخت علی الحساب برای هر پروژه
امکان ثبت انواع هزینه ها به تفکیک هزینه های پروژه در دست اجرا، هزینه های اداری عمومی، هزینه های فروش و…
امکان تعریف انواع حساب های بانکی و دسته چکهای آنها
امکان ثبت سند خودکار در هنگام ثبت دریافت/ پرداخت وجه نقد و یا چک
امکان ثبت انواع چک های بانکی دریافتی، پرداختی و گردش آنها (وصول، برداشت، برگشت، واگذار، ابطال و…)
امکان ثبت انواع وجوه نقد دریافتی و پرداختی
امکان چاپ فرم رسید دریافت و پرداخت برای وجوه نقد و چکها
امکان تعریف صورت سود و زیان برای هر پروژه به صورت مجزا
امکان محاسبه سود و زیان هر پروژه به تفکیک
امکان مشاهده نمودار هزینه های هر پروژه
امکان مشاهده نمودار سود و زیان هر پروژه
امکان مقایسه هزینه ها و سود و زیان پروژه ها به صورت نموداری
امکان مشاهده سود و زیان پروژه ها به صورت درصدی
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران به تفکیک پروژه ها
امکان تهیه گزارش از ریز هزینه های انجام شده در هر پروژه به تفکیک
امکان تهیه گزارش از فازهای مختلف پروژه ها
امکان تهیه گزارش گردش حسابها (کارفرمایان، پیمانکاران، سرویس کاران، کارمندان، کارگران، تنخواه گردانها، خریداران و…) در هر پروژه
امکان تهیه گزارش از چکهای برگشتی و ابطال شده دریافتی و پرداختی برای هر پروژه
امکان تهیه گزارش از گردش حسابهای بانکی، صندوق، تنخواه و… به تفکیک هر پروژه
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان گزارش دفتر کل
امکان گزارش ترازنامه
امکان تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی هر پروژه
امکان ثبت یادآوری و هشدار در تاریخ های مختلف
امکان هشدار تاریخ سررسید چکهای دریافتی و پرداختی
امکان ارسال پیام کوتاه به اشخاص جهت اطلاع از مانده حساب، اعلام تاریخ سررسید چک، تبلیغ، تبریک، تسلیت و سایر اطلاع رسانی ها
امکان بستن و انتقال حساب پروژه ها به تفکیک، به صورت خودکار در پایان سال
امکان رأس گیری چک ها
امکان استفاده تحت شبکه
امکان تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
امکان گزارش گیری از عملکرد کاربران
خروجی اکسل
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات هر پروژه به صورت دستی و اتوماتیک
نرم افزار چاپ چک
دارای قفل سخت افزاری
قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…
(حداقل سیستم عامل جهت استفاده از ماژول پیام کوتاه، Windows 7 SP1 می باشد.)

نرم افزار حسابداری شرکتی:
گروه نرم افزاری کاوش فردا با بهره بردن از متخصصان حوزه کامپیوتر و امور مالی، حسابداری اقدام به پیاده سازی نرم افزار حسابداری شرکتی، در ۳ نسخه نموده است. این نرم افزار را می توان در کلیه مؤسسات، شرکت ها، ادارات، تعاونی ها، آموزشگاه ها و غیره استفاده نمود.
لیست امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی ساده:

تعریف سرفصل های حسابداری و کالاها در ۳ سطح
تعریف حساب های بانکی
امکان ثبت سند خودکار
ثبت دائم اسناد
ثبت انواع چک های بانکی و گردش های آنها
گزارش گردش حساب ها
امکان تعریف چندین صورت سود و زیان
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان گزارش دفتر کل
امکان گزارش ترازنامه
تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی
گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران
بستن و انتقال حساب ها به صورت خودکار در پایان سال
ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی
گزارش موجودی کالاها
گزارش گردش کالاها
امکان چاپ فاکتورها بر اساس فرم های مالیاتی
رأس گیری چک ها
دارای قفل سخت افزاری
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…
لیست امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته

تعریف سرفصل های حسابداری و کالاها در ۳ سطح
قابلیت فعال سازی سرفصل های حسابداری تفضیلی شناور
تعریف حساب های بانکی
امکان ثبت سند خودکار
ثبت دائم اسناد
ثبت انواع چک های بانکی و گردش های آنها
گزارش گردش حساب ها
امکان تعریف چندین صورت سود و زیان
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان گزارش دفتر کل
امکان گزارش ترازنامه
تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی
گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران
بستن و انتقال حساب ها به صورت خودکار در پایان سال
ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی
افزایش طول بازه کد کالاها
صدور پیش فاکتور و فاکتورهای امانی
محاسبه سود کالا و سود فاکتور
تعریف بازاریاب
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
ثبت کالاها به صورت چند واحدی
گزارش موجودی کالاها
گزارش گردش کالاها
امکان چاپ فاکتورها بر اساس فرم های مالیاتی
رأس گیری چک ها
قابلیت استفاده تحت شبکه
تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
خروجی اکسل
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
امکان ثبت یادآوری های روزانه
دارای قفل سخت افزاری
نرم افزار چاپ چک
نرم افزار دفتر تلفن
قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…
لیست امکانات نرم افزار حسابداری چند شرکتی پیشرفته

امکان تعریف چندین شرکت/ دفتر به صورت نامحدود و مجزا
تعریف سرفصل های حسابداری و کالاها در ۳ سطح
قابلیت فعال سازی سرفصل های حسابداری تفضیلی شناور
تعریف حساب های بانکی
امکان ثبت سند خودکار
ثبت دائم اسناد
ثبت انواع چک های بانکی و گردش های آنها
گزارش گردش حساب ها
امکان تعریف چندین صورت سود و زیان
امکان گزارش دفتر روزنامه
امکان گزارش دفتر کل
امکان گزارش ترازنامه
تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی
گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران
بستن و انتقال حساب ها به صورت خودکار در پایان سال
ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی
افزایش طول بازه کد کالاها
صدور پیش فاکتور و فاکتورهای امانی
محاسبه سود کالا و سود فاکتور
تعریف بازاریاب
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
ثبت کالاها به صورت چند واحدی
گزارش موجودی کالاها
گزارش گردش کالاها
امکان چاپ فاکتورها بر اساس فرم های مالیاتی
رأس گیری چک ها
قابلیت استفاده تحت شبکه
تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
خروجی اکسل
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
امکان ثبت یادآوری های روزانه
دارای قفل سخت افزاری
نرم افزار چاپ چک
نرم افزار دفتر تلفن
قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…

نرم افزار حسابداری فروشگاهی:
نرم افزار حسابداری فروشگاهی گروه نرم افزاری کاوش فردا در دو نسخه ساده و پیشرفته به کاربرانی که با اطلاعات مالی، انبار و بانکی کلیه فروشگاه‌ها، بنکداران، خرده فروشان، فروشگاه‌های زنجیره ای و… سروکار دارند پیشنهاد می شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه ساده:

تعریف حساب ها، اشخاص و کالاها در ۳ سطح
تعریف حساب های بانکی
ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی
استفاده از دستگاه بارکد خوان
امکان ثبت سند خودکار
ثبت انواع چک های بانکی و گردش های آن ها
گزارش گردش حساب ها
گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران
گزارش موجودی کالاها و سود و زیان در بازه های زمانی مختلف
گزارش گردش کالا
بستن و انتقال حساب ها به صورت خودکار در پایان سال
دارای قفل سخت افزاری
امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه پیشرفته:

تعریف حساب ها، اشخاص و کالاها در ۳ سطح
تعریف حساب های بانکی
ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، مرجوعی
استفاده از دستگاه بارکد خوان
امکان ثبت سند خودکار
ثبت دائم اسناد
ثبت انواع چک های بانکی و گردش های آن ها
ثبت کالاها به صورت چند واحدی
افزایش طول بازه کد کالاها
گزارش گردش حساب ها
گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران
گزارش موجودی کالاها و سود و زیان در بازه های زمانی مختلف
گزارش گردش کالا
تعریف بازاریاب
صدور و ویرایش پیش فاکتور و فاکتورهای امانی
محاسبه سود کالا و سود فاکتور
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
خروجی اکسل
رأس گیری چک ها
امکان استفاده تحت شبکه
تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
دارای قفل سخت افزاری
قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و…

جهت کار با برنامه به صورت آنلاین به صفحه زیر مراجعه کنید

دمو حسابداری کاوش

ویدیوهای آموزشی

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری نیکراد

حسابداری نیکراد: جهت دانلود آموزش به انتهای مطلب مراجعه کنید خلاصه ای درباره برنامه: دمو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =