قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / آموزش / برنامه های حسابداری / برنامه حسابداری سیاق

برنامه حسابداری سیاق

حسابداری قیاس:

جهت دانلود آموزش به انتهای مطلب مراجعه کنید

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی می باشد
  • استفاده از دیتابیس SQL
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و سبک
  • قابلیت شبکه دارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس :تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه نژادکی، شماره ۷۷، ساختمان سیاق
  • تلفن: ۰۲۱۶۱۹۵۲
  • سایت: gheyas.com
  • شرکتی
  •  فروشگاهی
  •  حسابداری شخصی اندروید

نسخه بازرگانی:

در شرکت های بازرگانی مدیریت تمام جریان های مربوط به خرید و فروش کالا، نگهداری موجودی، مباحث حسابداری و سود و زیان، اموری پرکاربرد و حجیم می‌باشند که در بسته بازرگانی قیاس این قبیل فعالیت های مجموعه بازرگانی شما پوشش داده شده است. باتوجه به حساسیت سیستم خرید و فروش و مبحث مغایرت انبار، با استفاده از گزارشات مدیریتی امکان کنترل فاکتورهای خرید و فروش و موجودی کالا در هر لحظه برای مدیران وجود دارد
مزایا و کاربردهای بسته نرم افزار بازرگانی قیاس:

  • محاسبات اتوماتیک ارزش افزوده و ارایه گزارش فصلی و دیسکت ارزش افزوده
  • صدور اسناد انبار و حسابداری به شکل همزمان و اتوماتیک توسط سیستم خرید و فروش
  • تعریف انواع لیستهای قیمت و لیست تخفیفات با قابلیت انتساب یک یا چند قیمت به شخص یا گروه اشخاص
  • انواع گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از جریان خرید، فروش، سود و زیان
  • ارایه گزارشات استاندارد و گزارشات مربوط به صورتهای مالی
  • محاسبات دقیق ریالی انبار و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری مربوطه
  • عملیات پایان سال انبار و ثبت اسناد انبارگردانی
  • امکان ثبت تصویر برای کالاها
  • تعریف نامحدود واحدهای سنجش کالا با ضرایب تبدیل فی مابین
  • امکان تعریف و چاپ بارکد برای هر کالا
  • تعریف انواع دستگاه های پوز بانکی و اتصال به آنها
  • امکان تعریف مشمولیت و عدم مشمولیت مالیات و ارزش افزوده برای هر کالا
  • تعریف نقطه سفارش کالاها در انبار
  • ساختار تفصیلی شناور و کنترل مراکز هزینه و پروژه ها
  • ابزارهای تغییر ساختار چینش حساب ها بعد از صدور اسناد
  • عملیات پایان سال اتوماتیک و ایجاد سال مالی جدید
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند از وضعیت حسابها شامل مرور پله‌ای، مرور ترکیبی، مرور مقایسه ماهانه و…
  • امکان تعریف انواع هزینه، انواع درآمد، ثبت دریافت و پرداخت
  • چاپ چک با فرمت های از پیش تعیین شده انواع چک‌های بانکی
  • مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی با کاربری بسیار ساده

سایر امکانات

نسخه خدماتی:

امروزه امکان صدور فاکتور خرید و فروش در فرآیند فروش مجموعه هایی که انواع خدمات را به مشتریــان ارایه می دهند کاربرد حائز اهمیتی دارد. مجموعه‌هایی که خدمات خود را به همراه کالا ارایه می دهند، نیازمند سیستمی هستند که امکان ترکیب ارایه خدمات و کالا را در فاکتور دارا باشد و بتواند مدیریت خدمات را یکپارچه انجام دهد. قیاس در بسته شرکت‌های خدماتی خود با در کنار هم قرار دادن ماژول‌های نرم افزاری جوابگوی نیاز این گروه شرکت‌ها می‌باشد
مزایا و کاربردهای بسته نرم افزار خدماتی قیاس:

  • امکان صدور همزمان فاکتور فروش خدمات و کالا در کنار یکدیگر
  • تعریف کارشناس‌های ارایه دهنده انواع خدمات به همراه تعریف و انتساب میزان پورسانت به آنان
  • لیست‌های قیمت و لیست‌های تخفیف گوناگون برای انواع خدمات
  • تعریف انواع خدمات و گروه بندی خدمات
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • ساختار تفصیلی شناور و کنترل مراکز هزینه و پروژه ها
  • ابزارهای تغییر ساختار چینش حساب ها بعد از صدور اسناد
  • عملیات پایان سال اتوماتیک و ایجاد سال مالی جدید
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند از وضعیت حسابها شامل مرور پله‌ای، مرور ترکیبی، مرور مقایسه ماهانه و…
  • ارایه گزارشات استاندارد و گزارشات مربوط به صورتهای مالی
  • تعریف انواع دستگاهای پوز بانکی و اتصال به آنها
  • امکان تعریف انواع هزینه، انواع درآمد، ثبت دریافت و پرداخت
  • چاپ چک با فرمت های از پیش تعیین شده انواع چک‌های بانکی
  • مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی با کاربری بسیار ساده

سایر امکانات

نسخه تولیدی:

در یک مجموعه تولیدی مهم‌ترین موضوع مطرح شده محاسبه بهای تمام شده محصولات خط تولید خواهد بود که بدست آوردن این عدد، کنترل و محاسبات دقیقی را بر روی هزینه های مواد، دستمزد و … نیاز دارد. بسته نرم‌افزار تولیدی قیاس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با داشتن قابلیت کنترل تولید و موجودی مواد اولیه انبار، خواب سرمایه و حجم نگهداری مواد اولیه خود را مدیریت کنید. امکان پیش‌بینی احتیاجات مواد اولیه و همچنین شناسایی کالاهای پر سود و کم سود خود را داشته باشید و در نهایت برای خطوط تولید خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید.

مزایا و کاربردهای بسته نرم افزار تولیدی قیاس :

  • عملکرد جامع و یکپارچه سیستم تولید و قیمت تمام شده با سیستم‌های حسابداری، انبارداری، خزانه‌داری، خرید و فروش، حقوق دستمزد و… با صدور اتوماتیک اسناد مالی و اسناد مصرف و تولید در انبار
  • کاربری آسان بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری و استفاده از wizard ها
  • کنترل گردش مواد و جلوگیری از مصرف اضافی مواد اولیه
  • ارایه کارت پیش بینی تولید به همراه قیمت قبل از تولید
  • گزارش قیمت تمام شده به ریز مراحل تولید، گزارش توان تولید و گزارش نیاز به شارژ برای انجام تولید
  • ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری و اسناد گردش کالا در انبارها توسط سیستم تولید
  • تعریف فرمول‌های تولید و BOM محصول با ضرایب مصرف
  • استفاده ساده و کارا، استفاده از Wizard ها، امکان استفاده توسط اپراتور عادی بدون نیاز به داشتن اطلاعات مالی و حسابداری و …
  • تعریف سربارهای مستقیم هر یک از مراحل تولید
  • ارایه کارت استاندارد تولید یا پیش بینی روند تولید به همراه برآورد هزینه ها و قیمت قبل از شروع تولید
  • امکان اعمال تغییرات در نتایج محاسبات فرمولها و میزان مصارف هزینه های پیش بینی شده
  • ثبت عملکرد روزانه واحد تولید در قالب گزارشات عملکرد روزانه
  • محاسبه قیمت تمام شده کالای تولید شده بدون نیاز به داشتن دانش حسابداری صنعتی تخصصی
  • کنترل موجودی کالاها و ثبت میزان مصرف استاندارد و واقعی و نیز مقایسه آنها با یکدیگر
  • ارایه گزارشات انحراف از پیش بینی تولید
  • کنترل جریان گردش مواد برای جلوگیری از مصرف بی مورد مواد اولیه و هشدار جهت خرید به موقع مواد
  • گزارش قیمت تمام شده به ریز مراحل تولید
  • گزارش توان تولید: یعنی با مقدار موجودی معین مواد اولیه چقدر توان تولید از یک محصول را داریم.
  • گزارش نیاز به شارژ : یعنی برای مقدار مشخص از تولید محصول از چه مواد اولیه و به چه مقدار کم داریم.

سایر امکانات

نسخه جامع

زمانی که شما یک شرکت بازرگانی را راه اندازی نموده تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت و گسترش آن قرار می‌دهید و سعی در پرهیز از اموری دارید که همچون ثبت موارد مالی ذهن شما را مشغول نموده و زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. در صورتی که مجموعه شما دارای تعدادی پرسنل باشد می‌بایست محاسبه حقوق و دستمزد آنان را نیز به امور مالی خود اضافه نمایید. محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد پرسنل با توجه به ارتباطاتی که با مالیات و بیمه دارد از زمان برترین امور مالی محسوب می‌شود.

مزایا و کاربردهای بسته نرم افزار جامع قیاس:

  • تعریف انواع کارمند و انواع استخدام
  • صدور حکم حقوقی کارمند و نگهداری سوابق حکم و فیش حقوقی
  • کنترل مانده وام و کسر از اقساط وام ها به صورت اتوماتیک
  • ورود اطلاعات کارکرد از دستگاه های ساعت‌زن و ایجاد دقت در محاسبات اضافه کار، کسر و…
  • صدور اتوماتیک اسناد حسابداری مربوط به پرداخت حقوق
  • گزارش لیست صورت وضعیت برای جمع بندی وضعیت حقوقی
  • گزارش لیست بیمه برای ارائه به شعب تامین اجتماعی
  • محاسبات اتوماتیک ارزش افزوده و ارایه گزارش فصلی و دیسکت ارزش افزوده
  • صدور اسناد انبار و حسابداری به شکل همزمان و اتوماتیک توسط سیستم خرید و فروش
  • تعریف انواع لیستهای قیمت و لیست تخفیفات با قابلیت انتساب یک یا چند قیمت به شخص یا گروه اشخاص
  • انواع گزارشات تحلیلی و مقایسه ای از جریان خرید، فروش، سود و زیان
  • ارایه گزارشات استاندارد و گزارشات مربوط به صورتهای مالی
  • محاسبات دقیق ریالی انبار و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری مربوطه
  • عملیات پایان سال انبار و ثبت اسناد انبارگردانی
  • امکان ثبت تصویر برای کالاها
  • تعریف نامحدود واحدهای سنجش کالا با ضرایب تبدیل فی مابین
  • امکان تعریف و چاپ بارکد برای هر کالا
  • تعریف انواع دستگاه های پوز بانکی و اتصال به آنها
  • امکان تعریف مشمولیت و عدم مشمولیت مالیات و ارزش افزوده برای هر کالا
  • تعریف نقطه سفارش کالاها در انبار
  • ساختار تفصیلی شناور و کنترل مراکز هزینه و پروژه ها
  • ابزارهای تغییر ساختار چینش حساب ها بعد از صدور اسناد
  • عملیات پایان سال اتوماتیک و ایجاد سال مالی جدید
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند از وضعیت حسابها شامل مرور پله‌ای، مرور ترکیبی، مرور مقایسه ماهانه و…
  • امکان تعریف انواع هزینه، انواع درآمد، ثبت دریافت و پرداخت
  • چاپ چک با فرمت های از پیش تعیین شده انواع چک‌های بانکی
  • مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی با کاربری بسیار ساده

سایر امکانات

نسخه حسابداری مالی

معمولا جریان گردش مالی شرکت‌ ها حجم بالایی دارد و بدون وجود ابزارهای مناسبی که بتوانند این گردش ها را کنترل کنند، مدیریت این جریان به سختی امکان پذیر خواهد بود. در یک مکانیزاسیون مالی صحیح و کامل انتظار می‌رود تمامی مراودات مالی از طریق نرم افزار ثبت و نتیجه عملکرد مالی آنها در قالب صدور اتوماتیک اسناد حسابداری به سیستم حسابداری منتقل گردد. در بسته مالی قیاس با یکپارچه سازی سیستم‌های حسابداری و خزانه‌داری امکان تعریف چند صندوق، بانک‌ها، دسته چک‌ها، انجام راحت و سریع کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌ها به صورت نقد، چک و… توسط اپراتورهای مبتدی بدون نگرانی از تبعات آن در سیستم حسابداری و ثبت اتوماتیک اسناد آن وجود دارد.

مزایا و کاربردهای بسته نرم افزار مالی قیاس:

  • ساختار تفصیلی شناور و کنترل مراکز هزینه و پروژه ها
  • ابزارهای تغییر ساختار چینش حساب ها بعد از صدور اسناد
  • عملیات پایان سال اتوماتیک و ایجاد سال مالی جدید
  • محاسبه بستن حسابهای موقت با حساب سود و زیان انباشته
  • ارائه کدینگ اولیه پیشنهادی جهت تسریع در راه اندازی
  • ثبت سند در انواع حالت های یاداشت، موقت، قطعی و نهایی
  • ثبت سند در سطح معین حسابها
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند از وضعیت حسابها شامل مرور پله‌ای، مرور ترکیبی، مرور مقایسه ماهانه و…
  • ارایه گزارشات استاندارد و گزارشات مربوط به صورتهای مالی
  • تعریف انواع دستگاهای پوز بانکی و اتصال به آنها
  • امکان تعریف انواع هزینه، انواع درآمد، ثبت دریافت و پرداخت
  • چاپ چک با فرمت های از پیش تعیین شده انواع چک‌های بانکی
  • مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی با کاربری بسیار ساده
  • قویترین امکانات برای جستجو و فیلترینگ

سایر امکانات

نسخه عمومی فروشگاه:

گروه نرم افزاری قیاس در راستای ارائه محصولات خود جهت مکانیزه کردن اداره یک کسب و کار فروشگاهی و صنفی، محصولی را ارائه کرده است و تمامی نیازهای مدیریت هوشمندانه اصناف را در آن مد نظر قرار داده است. نرم افزار عمومی فروشگاهی قیاس به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده از کنترل های مالی، فقط به توسعه کسب و کار و خواسته های مشتریان خود تمرکز کرده و به ارائه خدمات هر چه بهتر بیاندیشید. منطبق بودن نرم افزار با تمامی استانداردهای سازمان امور مالیاتی و دارایی نگرانی از ارائه گزارشات مالیاتی در پایان هر دوره مالی را از بین می‌برد
مزایا و کاربردهای نرم افزار عمومی فروشگاهی قیاس:

  • اتصال به ابزارهای بارکدخوان، ترازوی وزنی، صفحات لمسی، کارتخوان، پوز فروشگاهی و…
  • چاپ بارکد با قابلیت طراحی و ایجاد نمونه‌ی جدید بارکدها بر روی پرینترهای معمولی بدون نیاز به بارکد پرینتر
  • پوشش تعاملات قانونی شما مطابق با قواعد طرح تجهیز اصناف و ارایه گزارشات خرید و فروش فصلی و گزارشات قانونی
  • تعیین سقف اعتبار برای مشتریان، کنترل موجودی کالا، کنترل چک و بانک و وجوه نقد، هشدار سررسید چکها و…
  • گزارشات تحلیلی و داشبوردی متنوع جهت کمک به تصمیم گیری و اشراف بر کسب و کار شما
  • کاربری آسان و سریع نرم‌افزار با کمترین نیاز به آموزش و پشتیبانی بهمراه سی دی آموزشی، آموزش الکترونیک و….

سایر امکانات

نرم افزار حسابداری و فایلینگ:

این سامانه جهت استفاده مشاورین املاک طراحی و تهیه شده است. در این سامانه از یک طرف امکان ثبت مشخصات انواع املاک با مشخصات کامل ملکی، مالک، شرایط فروش، رهن، اجاره، جستجوی ملک و… وجود دارد. از طرف دیگر قابلیت صدور اسناد مربوط به معاملات انجام شده در املاک و ثبت اسناد مالی مربوط به درآمد و هزینه های کسب و کار املاک در آن گنجانده شده است. با استفاده از این سامانه فایلینگ املاک و ثبت اسناد و ترازهای مالی، گردش ریالی، سود و زیان و… به صورت مکانیزه انجام می‌گردد

مزایا و کاربردهای نرم افزار حسابداری و فایلینگ املاک قیاس:

  • عملکرد یکپارچه با سیستم‌های خزانه داری، حسابداری، حقوق دستمزد و…
  • تعریف انواع معاملات ملکی مانند خرید، فروش، رهن، اجاره و…
  • تعریف انواع ملک مانند مسکونی، مغازه، مستغلات، کلنگی و…
  • امکان ثبت فایل در سامانه با تمام جزییات آن
  • امکان گزارش مشخصات ملک به شکل فایل پرینت شده
  • امکان تخصیص یک ملک به یک کارشناس برای جلوگیری از مشاهده توسط بقیه کارشناسها
  • تعریف انواع خدمات مربوط به معاملات مانند عقد قراداد فروش، عقد قرارداد اجاره و…
  • تعریف کارشناسان و پرسنل آژانس
  • تخصیص میزان پورسانت به نسبت نوع معامله به کارشناس و مشخص کردن مبالغ کمیسیون
  • ثبت کارشناسان موثر در انجام معامله بر روی یک معامله
  • تخصیص و محاسبه پورسانت هر کارشناس روی هر معامله با قابلیت تغییر آن توسط کاربر
  • ثبت نحوه تسویه مبلغ یک معامله هنگام ثبت معامله
  • ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری مربوط به درآمد انجام معامله
  • ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری مربوط به پورسانت کارشناسان
  • امکان ثبت هرگونه دریافت و پرداخت خارج از جریان آن
  • ارایه گزارشات کامل تحلیلی و داشبوری از عملکرد و وضعیت سامانه
  • تهیه گزارشات از املاک واگذار شده و یا واگذار نشده
  • ثبت انجام معامله بر روی یک فایل به عنوان ارایه خدمت با هزینه های تعریف شده
  • تخصیص و محاسبه پورسانت هر کارشناس به تفکیک نوع خدمات
  • امکان ورود اطلاعات مربوط به خدمات از فایل اکسل

سایر امکانات

نسخه رایگان حسابداری شخصی همراه قیاس مناسب برای ثبت عملیات مالی روزمره شما می‌باشد که با بهره‌مندی از بروزترین تکنولوژی‌های تولید نرم افزار، تهیه گردیده است. در نظر گرفتن سادگی در کاربری نرم افزار برای افراد بدون دانش حسابداری، نمایش گزارشات نموداری و بسیاری از امکانات دیگر محیط نرم افزار را در عین سادگی به جامع ترین نرم افزار حسابداری شخصی همراه در ایران تبدیل کرده است.

جهت کار با برنامه به صورت آنلاین به صفحه زیر مراجعه کنید

دمو حسابداری قیاس

دانلود رایگان نرم افزار اندروید شخصی قیاس

دانلود

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری کاوش

حسابداری کاوش: جهت دانلود آموزش به انتهای مطلب مراجعه کنید خلاصه ای درباره برنامه: دمو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =