قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / آموزش / برنامه های حسابداری / برنامه حسابداری آسان سیستم مبنا

برنامه حسابداری آسان سیستم مبنا

حسابداری آسان سیستم مبنا:

برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی نمی باشد
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و سبک
  • قابلیت شبکه ندارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : تبریز، خیابان امام، بازار کبود، طبقه همکف، پلاک ۳۹
  • تلفن های تماس :۰۴۱۳۵۲۶۴۶۵۹

نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمائید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت و چاپ فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و پیش فاکتور می باشد.
در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و حساب های موجود را تعریف کرد.
با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد.
چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های دریافتی و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید.
امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

امکانات نرم افزار حسابداری آسان
• مدیریت لیست اشخاص (ذخیره و ویرایش)
• مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید و قیمت فروش
• ثبت و ویرایش فاکتور خرید و چاپ آن به صورت گرافیکی
• صدور و ویرایش فاکتور فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی
• ثبت، ویرایش و چاپ پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور فروش
• ثبت و ویرایش فاکتور برگشت از فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی
• ثبت و ویرایش دریافت ها و پرداخت ها و مدیریت حساب ها
• ثبت و ویرایش هزینه ها و انواع هزینه ها
• مدیریت بدهکاران و بستانکاران
• ثبت، ویرایش چک های دریافتی و پرداختی و ثبت وصول شدن یا نشدن چک
• ثبت، ویرایش اسناد انتقالی
• ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فاکتورها
• تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
• گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها، کاردکس کالا و گزارش مانده حساب ها، سود و زیاد و…
• گزارشات اصلی شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و … به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص
• گزارشات دفاتر شامل دفتر معین، دفتر روزنامه و دفتر کل…
• امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
• سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها و راس گیری چک
• مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
• امکان تبدیل گزارشات به PDF
• تهیه پشتیبان از نرم افزار و بازیابی پشتیبان و بروزرسانی نرم افزار
• نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سیستم ها تنها با چند کلیک

 

دانلود برنامه یک ماهه حسابداری

حجم: ۳ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

دانلود آموزش

حجم: ۱ مگابایت

نوع فایل:PDF

دانلود

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری آرین سیستم

حسابداری آرین سیستم: خلاصه ای درباره برنامه: دمو دارد ماژولی می باشد استفاده از دیتابیس …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =