برنامه حسابداری کسبه

برنامه حسابداری کسبه:

برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس ؟؟؟
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و سبک
  • قابلیت شبکه دارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : شیراز، بیست متری سینما سعدی، تقاطع اردیبهشت، برج الکترونیک (برج IT)، طبقه همکف واحد ۴
  • تلفن:۰۷۱۳۲۳۵۸۱۳۶ – ۰۷۱۳۲۳۴۷۳۲۹
  • سایت: kasabeh.org
  • فروشگاهی
  • رستوران
  • بیمه
  • عکاسی
  • پیمانکاری

ویرایش فروشگاهی نرم افزار حسابداری کسبه جهت انجام عملیات های حسابداری و مالی در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی طراحی شده است. نرم افزار حسابداری کسبه یا نرم افزار فروش کسبه مورد تایید اداره امور مالیاتی می باشد و به عنوان صندوق مکانیزه فروش قابل استفاده می باشد. نرم افزار گزارش های مورد نیاز اداره دارایی مانند گزارش TTMS و صورت سود و زیان سالانه و … را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که نرم افزار به هیچ عنوان اطلاعات مالی شما را برای سازمان امور مالیاتی کشور ارسال نمی نماید. صندوق فروشگاهی فقط گزارشات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد و شما در صورت تمایل آنرا به اداره دارایی ارائه می دهید.

نرم افزار حسابداریچرا نرم افزار حسابداری مالی باعث افزایش بازدهی فروشگاه میشود؟

با استفاده از نرم افزار حسابداری می توانید طلبکاری و بدهکاری، موجودی انبار و چک های دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی براحتی مدیریت نمایید. بدون استفاده از نرم افزار حسابداری بایستی وقت قابل ملاحظه ای را صرف ثبت موارد مذکور در دفاتر حسابداری نمایید. همچنین جهت ثبت اسناد مالی در نرم افزار حسابداری احتیاجی به داشتن دانش حسابداری نیست و فقط آشنایی مختصر با کامپیوتر کافی است. در نتیجه با توجه به اینکه ثبت اسناد حسابداری با صرف زمان و انرژی کمتری انجام میشود، شما می توانید تمرکز بیشتری برروی کسب و کار خود داشته باشید و بازدهی آنرا حداکثر نمایید.

ویژگیهای نرم افزار

  • صدور فاکتور خرید، فروش و مرجوعی (برگشت از خرید و فروش)
  • صدور فاکتور تعمیرات و خدمات
  • تهیه گزارش از حساب اشخاص به دو صورت ریزحساب و کل حساب
  • انبار داری و تعریف کالا به تعداد نا محدود
  • ثبت دریافت و پرداخت روزانه (نقدی، چک، حواله، کارت، بن و …)
  • خرج کردن چک ها
  • هشدار سررسید چک ها
  • صندوق مکانیزه فروش دارایی (مورد تایید اداره امور مالیاتی کشور)
  • نرم افزار صندوق مکانیزه فروش: فقط در صورت نیاز و توسط خود شما خروجی های ایجاد شده توسط نرم افزار حسابداری به اداره دارایی ارائه می گردد.
  • تعریف بانک به تعداد نامحدود
  • تهیه گزارش های مختلف از چک های دریافتی، پرداختی و حواله
  • صورت حساب بانک ها
  • امکان وارد کردن هزینه ها و درآمد های مختلف به برنامه
  • دفتر روزنامه، دفتر کل و ترازنامه
  • نمودارها و گراف های گوناگون از بخشهای مختلف برنامه
  • گزارش سود و زیان
  • امکان چاپ کردن گزارشات
  • امکان صدور چند فاکتور بصورت همزمان
  • خرید و فروش به صورت قسطی و مدت‌دار
  • محاسبه ارزش افزوده و گزارشات ویژه دارایی (در صورت نیاز می توانید از این قابلیت استفاده نمایید)
  • افزونه مدیریت بازاریاب ها و امکان استفاده در پخش مویرگی
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارای ویرایش موبایل: حسابداری موبایل کسبه
  • دارای راهنمای استفاده
  • قابلیت اجرا برروی شبکه
  • نصب برروی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوزهای XP، ۷، ۸، ۱۰

توضیحات بیشتر

نرم افزار حسابداری رستوران کسبه جهت صدور فیش و محاسبه فروش روزانه در رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها، بستنی بندی ها و سایر مکان های مشابه طراحی شده است. نرم افزار رستوان کسبه قابلیت کار کردن با دستگاههای جانبی مانند دستگاه فیش پرینت، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران و … را نیز در اختیار شما قرار میدهد

ویژگیهای نرم افزار رستوران

  • تعریف منو سفارشات و صدور فیش
  • امکان کنترل موجودی سفارشات
  • تعریف صندوق های مختلف
  • ثبت سرویس و Delivery
  • مشخص نمودن پیک ها و حسابرسی آنها
  • تعریف چاپگر صندوق، آشپزخانه و کانتر
  • اتصال به مانیتور لمسی
  • دارای صفحه کلید قابل برنامه ریزی
  • مشترکین و حسابرسی آنها
  • فرمول تولید و مدیریت مواد خام
  • افزونه مدیریت میزها
  • گزارش فروش روزانه
  • گزارشات و نمودارهای ماهیانه از فروش و …
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • امکان اتصال به ویرایش خرید و فروش حسابداری کسبه جهت محاسبه دقیق سود
  • دارای راهنمای استفاده
  • قابلیت اجرا برروی شبکه
  • اتصال به دستگاه پوز بانک ملی و پوز شرکت آسان پرداخت (اکثر بانکها)
  • دارای دستگاه کالر آیدی جهت تشخیص مشترکین هنگام تماس تلفنی
  • نصب برروی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوزهای XP، ۷، ۸، ۱۰

توضیحات بیشترhttps://kasabeh.org/resIntro.html

با استفاده از این نرم افزار روابط مالی میان نمایندگی بیمه و بیمه گذارها اعم از بدهی بیمه گذار ها و معرف ها، اقساط بیمه نامه ها ، سررسید چکها، دفتر روزانه و انقضاء بیمه نامه ها و … قابل مدیریت می باشد.
شرکت های بیمه با استفاده از نرم افزار هایی همچون فناوران، پرتال بیمه ایران، سایبون، فناپ، سیب و … روابط مالی و بیمه ای بین شرکت و نمایندگی های بیمه را مدیریت و کنترل می نمایند، اما روابط مالی و نیازمندی های بین نمایندگی ها یا کارگزاری های بیمه و بیمه گذار ها در اینگونه از نرم افزار ها ثبت و کنترل نمی شود. لذا نرم افزار تخصصی مدیریت و حسابداری دفاتر بیمه کسبه بمنظور رفع تمامی نیازمندی های نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه طراحی شده است.

نرم افزار حسابداری بیمه کسبه ابزاری بسیار قدرتمند می باشد که دارای زیر سیستم های ذیل می باشد:

  • سیستم مدیریت بیمه
  • سیستم حسابداری
  • سیستم ارتباط با مشتری

ویژگیهای نرم افزار حسابداری بیمه کسبه: زیر سیستم مدیریت بیمه

  • امکان ثبت اطلاعات بیمه نامه ها اعم از شماره بیمه نامه، تاریخ شروع و پایان بیمه نامه، مشخصات مورد بیمه ( اعم از مشخصات خودرو: رنگ، پلاک، سال تولید و … آدرس مورد بیمه: قابل استفاده در بیمه نامه های مسئولیت، آتشسوزی و … )
  • ایجاد گزارش بیمه نامه های ثبت شده مطابق با دفتر روزانه
  • امکان انتقال اطلاعات بیمه نامه ها از نرم افزار های شرکت های بیمه اعم از فناوران، پرتال بیمه ایران، سایبون، فناپ، سیب و …
  • امکان ثبت بیمه نامه ها بصورت دستی یا با استفاده از اطلاعات نرم افزار های شرکت بیمه
  • امکان تعیین معرف برای بیمه نامه ها
  • امکان تعیین بازاریاب یا کارگزار برای بیمه نامه ها
  • امکان تعیین درصد پورسانت بازاریاب یا کارگزار برای بیمه نامه ها و محاسبه هزینه
  • امکان تعیین شرکت بیمه یا نماینده بیمه جهت صدور بیمه نامه ها
  • امکان تعیین کارمزد صدور و محاسبه درآمد
  • امکان تهیه گزارش های پیشرفته و ترکیبی بر اساس بیمه گذار، معرف، بازاریاب یا کارگزار، خودرو یا مورد بیمه، رشته های بیمه و …
  • امکان تعیین اقساط برای بیمه نامه ها و هشدار سررسید اقساط بیمه نامه ها
  • هشدار انقضاء بیمه نامه ها بصورت کلی و به تفکیک رشته بیمه ها
  • امکان مشاهده بیمه گذار های بد حساب و بدهکار

توضیحات بیشتر

نرم افزار «مدیریت املاک کسبه» برای آژانس های املاک طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید املاک مورد نظر جهت خرید، فروش، رهن یا اجاره را ثبت نمایید. سپس براحتی عملیات جستجو را برروی این املاک انجام می دهید. علاوه بر این، امکان تطبیق میان املاک و پیدا کردن موارد مشابه نیز وجود دارد. امکانات دیگری مانند مدیریت چک ها، ثبت کردن هزینه ها، درآمد ها، حق بنگاه و محاسبه سود نیز در برنامه گنجانده شده اند.

ویژگی های نرم افزار «مدیریت املاک کسبه»

  • وارد کردن مشخصات املاک موجود جهت رهن، اجاره یا فروش/خرید
  • مشخص نمودن تصویر، فیلم و سایر اسناد برای ملک ها
  • تعریف مناطق موجود
  • جستجوی موردهای رهن، اجاره و فروش/خرید
  • امکان وارد کردن مشخصات املاک درخواستی
  • امکان تطبیق دادن املاک
  • تعریف کردن فرم قولنامه ها برای رهن، اجاره و فروش/خرید
  • دفتر اسناد بانکی با امکان وارد کردن چک، حواله و …
  • وارد کردن حق بنگاه در معاملات انجام شده
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
  • دفتر هزینه ها و درآمدها
  • دفترچه تلفن
  • محاسبه سود بنگاه
  • امکان چاپ کردن گزارشات
  • تهیه گزارش و رسم نمودار از سود بنگاه، چک ها و …
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارای راهنمای استفاده
  • قابلیت اجرا برروی شبکه
  • نصب برروی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوزهای XP، ۷، ۸

توضیحات بیشتر

نرم افزار حسابداری عکاسی جهت صدور و چاپ قبض های عکاسی و مدیریت امور مالی آتلیه های عکسبرداری و فیلمبرداری طراحی شده است. صدور قبض پرسنلی و قبض عکاسی بهمراه ثبت اشانتیون ها براحتی در نرم افزار حسابداری عکاسی انجام میشود. امکان ضمیمه کردن عکس ها به قبوض و جستجوی سریع آنها از قابلیت های مفید نرم افزار حسابداری آتلیه عکاسی میباشد.

ویژگیهای نرم افزار حسابداری عکاسی

  • قبض فروش جهت چاپ عکس ۳×۲، ۴×۳، ۱۵×۱۰ و …
  • قبض فروش خدمات عکسبرداری و فیلمبرداری از مجالس و مراسم
  • صدور قبض به مشتری بابت خدمات/کالاهای ارائه شده و قابلیت ثبت بیعانه
  • ثبت اقلام مصرفی و اشانتیون ها
  • ثبت تاریخ انجام و تاریخ تحویل خدمات ارائه شده
  • الصاق نمونه ای از عکس به قبوض جهت جستجوی آسان تر
  • امکان جستجوی سریع عکس های پرسنلی براساس نام شخص، شماره قبض، تاریخ و …
  • مشاهده و مدیریت کارهای آتی
  • جستجوی پیشرفته قبوض براساس تاریخ انجام، نام خدمات/کالا و …
  • ثبت حقوق پرسنل آتلیه
  • ثبت هزینه های استودیو عکاسی
  • ثبت قبض خرید، فروش و برگشتی برای خدمات و کالاهای آتلیه عکاسی
  • تسویه به صورت نقد، کارت، چک، حواله و …
  • خرج کردن چک ها
  • هشدار سررسید چک ها
  • تعریف کالا و خدمات به صورت نامحدود
  • تعریف نامحدود بانک
  • صورت حساب بانک ها
  • صندوق مکانیزه فروش مورد تایید اداره دارایی
  • دفاتر حسابداری: دفتر روزنامه و دفتر کل
  • نمودارها و گزارشات مختلف از عملکرد آتلیه
  • صورت سود و زیان آتلیه عکاسی
  • چاپ کردن قبض ها و گزارشات
  • تعیین سربرگ، ته برگ و لوگو برای قبوض
  • تعریف کاربران با امکان تعیین سطح دسترسی
  • دارای آموزش درون برنامه ای
  • قابل اجرا برروی شبکه
  • قابل نصب برروی ویندوزهای XP, 7, 8, 10 (32 و ۶۴ بیت)

توضیحات بیشتر

لازم به ذکر است که ویرایش پیمانکاری تمام قابلیت های ویرایش خرید و فروش را دارا می باشد. علاوه بر این، امکانات جدیدی از قبیل تعریف پروژه های مختلف و تعیین دستمزدها، مصالح مصرف شده در هر ساختمان (پروژه)، هزینه ها و درآمدهای هر پروژه به آن اضافه شده است. در ادامه این قابلیت ها لیست شده اند.
  • کلیه امکانات ویرایش خرید و فروش (انبارداری، چک و …)، آشنایی با ویرایش خرید و فروش
  • امکان تعریف پروژه های مختلف به تعداد نا محدود
  • امکان تعریف اشخاص مربوط به هر پروژه
  • امکان مشاهده حساب اشخاص در یک پروژه مشخص
  • امکان تعریف شرکا یا کارفرما در هر پروژه
  • امکان صدور سند خرید، فروش و مرجوعی مصالح
  • خرید و فروش زمین
  • امکان وارد کردن دستمزدها و هزینه های هر پروژه
  • انتقال دادن مصالح بین پروژه ها
  • تقسیم بندی هر پروژه به واحدهای مجزا به همراه توضیحات هر واحد
  • امکان فروش یا پیش فروش کردن واحدها
  • امکان چاپ کردن گزارشات
  • محاسبه سود پروژه ها به صورت مجزا و کلی و …

دانلود نسخه دمو فروشگاهی

حجم: ۲۲ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

دانلود نسخه دمو رستوران

حجم: ۲۰ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

دانلود نسخه دمو عکاسی

حجم: ۲۵ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

دانلود نسخه دمو املاک

حجم: ۱۵ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

این مطلب را نیز بخوانید

برنامه حسابداری سپینود

برنامه حسابداری سپینود:   خلاصه ای درباره برنامه: دمو ندارد ماژولی نمی باشد استفاده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *