حلقه جاودانان هیمالیا(شهر رباب)۴

در باب بزرگان جهان اسلام شاید برای عده ای که فکر می نمایند . افراد شناخته شده در سطح جامعه ما کامل مکمل هستند . این مسئله ثقیل باشد .
چنانچه ما امروز شاهد این هستیم در پس نام هر کدام از شخصیت های معاصر ما کلمه کامل مکمل بکار برده می شود .
نمی دانم کمال از دیدگاه آقایان چیست تا مکمل بودن باشد . و شاگردان به کمال رسیده آقایان کیستند ???
جالب است بسیاری از افرادی که این آقایان معاصر را به کمال در عرفان می شناسند. حتی از نزدیک آقایان را مشاهده ننموده اند ! و نزدشان شاگردی ننموده اند !
زیرا اگر از نزدیک به خدمت این آقایان می رسیدند . علی الخصوص اگر مراتبی را نیز در سیر و سلوک پشت سر می گذاشتند . آنگاه یاد این ضرب المثل می افتادند که صدای آواز دهل از دور خوش است .
بدرستی می دانم که سخنان فقیر برای عده ای ثقیل و باور آن مشکل می باشد . عده ای هستند که فکر می نمایند همین آقایان شناخته شده تمام دارایی جهان اسلام می باشند .
عزیزان فقیر تعصب ندارم . فقیر هم در بین آقایان علما بوده ام . و هم در بین سلاسل مختلف صوفیه شیعه و اهل سنت .
در تقابلی که به طور خاص از ۶ شهریور سال ۱۳۹۰ بین قبالیست های جحود و عالم اسلام در کشور ایران اتفاق افتاد . فقیر شاهد این بوده ام که آقایان کاسه چه کنم چه کنم دستشان گرفته بودند و البته بعضی از آقایان معروف به عرفان نیز که هنوز تا این لحظه روحشان خبر ندارد که چه اتفاقی در آن سال افتاده است . این دسته از آقایان کاملا از مرحله پرت می باشند .
آری در سال ۱۳۹۰ در آستانه ورود به سال ۲۰۱۲ قبالیست های جحود ، سعی بر این داشتند که همه شرایط و مقدمات لازم را برای به اصطلاح حکومت جهانی خویش فراهم نمایند . تنها آن هنگام بود که با ضرب شصت رجال الغیب از اولیای الله جهان اسلام مواجه شدند. و از آن تاریخ تا کنون کهتران اولیای الله جهان اسلام وارد تقابل با جحودان شده اند . و مهتران جهان اسلام هنوز وارد تقابل نشده اند و فعلا نیازی به ورود به این کارزار ندارند . زیرا کهتران به خوبی از پس جحودان بر می آیند .
ان شاءالله در زمان لازم مفصل وارد این مباحث خواهیم شد و آنگاه کمی پرده ها را بالا خواهیم زد و داستان را با ذکر جزئیات تعریف خواهیم نمود .
شاید عده ای این سخنان برایشان غیر قابل قبول باشد و اعتقاد بر این داشته باشند که اقطاب سلاسل یا علمای ربانی شناخته شده حوزوی دارای مقامات کمال هستند .
با این عزیزان بحثی نیست اگر اینچنین فکر می نمایید . و معنی ای را که یافته اید کامل می دانید پس مبارکتان باشد .
اما روی سخن فقیر بیشتر با آن دسته از عزیزانی می باشد که دلشان گواهی می دهد که این معنی ای که در بین حضرات آقایان مشاهده می شود . هر چند که بزرگ است . و این بزرگان نیز قابل احترام هستند . اما با اینحال معنی ای بزرگ تر نیز باید وجود داشته باشد .
به این دسته از عزیران تبریک می گویم .
{«مَا کَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَأَى » «آنچه را دل دید انکار نکرد»}
عزیزان در هر لباسی که می باشید آن معنی را طلب نمایید . و هیچ گاه به کم بسنده ننمایید . هر چند که آن معنی امروزه به غایت پنهان است و یافتن آن معنی بسیار مشکل می باشد . اما با شروع دوره آخرالزمان در سالهای آینده و باز شدن مرز عوالم ، آن هنگام است که آن معنی کاملا ظاهر خواهد شد .
شیخ فرید الدین عطار نیشابوری در باره این معنی می گوید : :point_down::point_down::point_down:
{ ره میخانه و مسجد کدام است
که هر دو بر من مسکین حرام است
نه در مسجد گذارندم که رند است
نه در میخانه کین خمار خام است
میان مسجد و میخانه راهی است
بجوئید ای عزیزان کین کدام است }
عزیزان راه بین مسجد و میخانه را پیدا نمایید .
فقیر به یاد دارم که در سال ۱۳۹۳ در روز جمعه ای سخن از جایگاه و مقامات عارفان شرق می گفتم . و جایگاه و توانایی های عارفان سرزمین رباب را ستایش می کردم و فقیر اعتقاد داشتم که اگر اکابر اولیای الله جهان اسلام را از جهان اسلام خارج نماییم . بزرگان و اساتید سرزمین رباب برتر از عالم اسلام می باشند.
ادامه دارد …

منبع:https://eitaa.com/soltannasir

این مطلب را نیز بخوانید

فیلم صعود ژوپیتر۱

تصویر پوستر فیلم هالیوودی صعود ژوپیتر 🔶فیلم صعود ژوپیتر با درون مایه ای کاملا گنوسی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =