خاموشی احتمالی و ریست بزرگ
بسم الله الرحمن الرحیم
حتما بسیاری از شما عزیزان خبرهای مربوط به خاموشی احتمالی و قطعی اینترنت را شنیده اید. بعضی از کشورهای اروپایی نظیر اتریش مانور آماده باش برای شرایط خاموشی احتمالی را برگزار نموده اند. در کشور عزیزمان ایران نیز در تابستان بدلیل کمبود تولید برق (به علت ساخته نشدن نیروگاه های جدید) و مصرف زیاد برق (بیشتر بدلیل تولید رمز ارز) ما توفیق اجباری داشتیم که زندگی در شرایط چندین ساعت بی برقی را تجربه نماییم. (در بعضی روزها تا ۷ ساعت) و اخیرا صحبت از این شده که در زمستان نیز احتمال خاموشی برق وجود دارد. نمی دانم آیا خاموشی های عجیب و غریب در ایران تنها بدلیل مصرف زیاد برق و کاهش تولید بود? یا اینکه اغراض سیاسی مثل ایجاد نارضایتی در مردم نیز در پس آن درکار بود? یا اینکه نه در پس پرده مسئولین ما نیز نوعی مانور زندگی در شرایط خاموشی احتمالی در آینده را برای ما تدارک دیدند?!
پ ن: اگر گزینه سوم درست باشد باز نمی توان منکر کاهش تولید برق در برابر افزایش مصرف در کشور شد و این مشکل حقیقی را نادیده گرفت. اما با اینحال از فردی که در یک نیروگاه برقی در شمال کشور مسئولیتی داشت شنیدم که می گفت ما در شمال کشور کمبود برق نداریم اما دستور داریم همزمان با سایر جاها برق را قطع نماییم. نمی دانم سخنانش چقدر صحیح بود اما اگر درست باشد جای تامل و اندیشیدن دارد که چرا؟! ناراضی ساختن تعمدی مردم یا مانور خاموشی؟!
در تحلیل های مربوط به شرایط خاموشی و قطعی اینترنت می خوانیم که دولت پنهان قصد یک ریست بزرگ و به نوعی برقراری نظم نوین را در جهان دارد. هر چند که گردانندگان پشت پرده جهان ما امروزه بسیار وقیح تر از گذشته شده اند و نقشه های خویش را به نوعی در فیلم ها و سریال ها و پویانمایی ها و تصاویر روی مجله های معروف و… از قبل اعلام می نمایند. اما به نظر بنده ماجرای خاموشی احتمالی اگر درست باشد یا به ریست بزرگ مربوط نیست یا اگر باشد پشت پرده مسائل دیگری در جریان است که می تواند در نهایت پس از یک سری فعل و انفعالات طی یک دوره چند ساله به ریست بزرگ منجر شود. بنابراین بنده به ریست بزرگ پس از یک خاموشی سرتاسری احتمالی آنگونه که عده ای می گویند باور ندارم. شما در آبان ۹۸ ملاحظه نمودید که یک افزایش سه برابری قیمت بنزین باعث چه حوادث تلخی آنهم در ایران شد. ریست بزرگ آنگونه که عده ای از آن سخن می گویند به نظر بنده در شرایط امروز جهان ظرف مدت کوتاهی تحققش ممکن نیست. بلکه باید طی چندین سال و به مرور اتفاق بیفتد.
ما باید همواره دقت داشته باشیم که برنامه های مجامع مخفی حداقل سه سطح یا لایه دارد یک سطح ظاهری و دو سطح باطنی. که سومین سطح آن باطن باطن است. در سطح ظاهری اگر خاموشی بوقوع بپیوندد بهانه ای برای آن می تراشند و ممکن است این بهانه را کاملا علمی جلوه دهند چنانچه در مورد کرونا و پروتُکول های سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی و برنامه واکسیناسیون سرتاسری این عمل را انجام دادند.
سطح دوم ماجرای خاموشی، همین داستان ریست و امثالهم است که برای منحرف کردن ذهن طرفداران نظریه توطئه در رسانه ها پخش می نمایند و برای این هم ممکن است شواهدی را جعل نمایند تا برای ایندسته دوم که خردمندتر از دسته اول هستند ماجرای ریست و امثالهم را امری مسلم جلوه دهند. تمام اینها می تواند برای منحرف کردن اذهان باشد تا اصل ماجرا همچنان پنهان بماند. اما سطح سوم که باطن باطن است اصل ماجرا است که معمولا پنهان می ماند که البته این پنهان ماندن هم خود زمان دارد گاه ممکن است برای همیشه پنهان بماند و گاه ممکن است تنها مدتی پنهان بماند.
در این نوشتار قصد دارم به دلایل احتمالی پشت پرده برنامه خاموشی اشاره نمایم در لابه لای مطالب به مسائل مهم و خاصی نیز اشاره خواهم نمود که برای مخاطبین علاقمند به این مباحث می تواند جذاب باشد.
🔶نکته مهم: خاموشی بزرگ ممکن است بدین خاطر باشد که دولت پنهان قصد دارد مسئله ای را از ما مردم جهان پنهان نماید. اما دقیقا چه چیزی؟! چندین احتمال را که به خاطر بنده می رسد در ادامه ذکر می نمایم.
۱⃣سازمان سرن و فعالیت های آن
سازمان سرن که مقر اصلی آن در سوییس می باشد. علی رغم وجه به ظاهر علمی ای که دارد. در پس پرده به دو یا سه انجمن مخفی بزرگ متصل است که مهمترین آن انجمن عیسی می باشد.
کسی که در پشت پرده به سازمان سرن خط مشی باطنی می دهد موجودی کهن و باستانی هندی است که چندین سال است در هند فرود آمده است. منظور بنده شیوا نیست که مجسمه اش در ورودی این سازمان قرار داده شده است.
آن موجود اسطوره ای که در هند فرود آمده است شیوا نیست حتی شاید جزئی از ایزدان نباشد و چون هانومان از جنیان باشد. اما هر که هست نامش در کتب هندیان وجود دارد. بنده اینگونه فکر می نمایم وی به مرتبطین خویش از مجامع مخفی که در هندوستان هستند توصیه نموده که سازمان سرن برای موفقیت در آزمایش هایش مجسمه ایزد شیوا را نصب نمایند.
یکی از اهداف پشت پرده سازمان سرن، باز کردن دروازه ستاره ای برای ورود موجودات ابعاد دیگر جهان هستی به عالم ما است. از دیگر فعالیت این سازمان مخوف کار کردن بر روی فرکانس های زمین و دستکاری در آن می باشد.
در بخش دیگری از زیر مجموعه سازمان مخوف سرن، که جدا از ساختمان ها و مقر اصلی آن است. در همان کشور سوئیس، آزمایش هایی بر روی بردگان انسانی که عمدتا مردمانی از کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر کامبوج و … هستند انجام می شود. آزمایش هایی که با حوضچه های آب و وارد کردن امواج و فرکانس هایی خاص به درون آب حوضچه ها مرتبط است و سپس آزمایش تاثیر این آب بر روی بردگان انسانی انجام می شود.
در این بخش مخوف از سازمان سرن، عالمی ایرانی شیعی و سید که عمامه سیاه بر سر دارد گهگاه حضور می یابد. البته این را هم بگویم که ایشان مسئولیت دولتی در نظام جمهوری اسلامی ندارند. این مختصری از فعالیت های پنهانی و سری سازمان مخوف سرن است.
نکته: سازمان سرن نیز به مانند بسیاری از سازمان های علمی اینچنینی، ظاهری کاملا علمی دارد و مسلما بخش اعظم دانشمندان شاغل در این سازمان از اهداف پشت پرده و باطنی سازمان بالکل بیخبرند.
اما در ارتباط با خاموشی های احتمالی پیش رو
یک احتمال این است که ماجرا می تواند به فعالیت های مخوف سازمان سرن مرتبط باشد. و این سازمان قصد باز کردن دروازه ای ستاره ای را دارد و چنین عملی نیاز به انرژی بسیاری دارد که خود ممکن است باعث خاموشی در بخشی از اروپا شود. همچنین عواقب احتمالی باز کردن چنین دروازه ای می تواند نامشخص باشد و از کنترل خارج شود. بنابراین خاموشی چند روزه با یک بهانه علمی که برای آن تراشیده شود می تواند اذهان را از اصل و حقیقت ماجرا دور نماید تا گردانندگان پشت صحنه بتوانند موجوداتی را که به عالم ما پا می گذراند را کنترل کنند.
نکته مهم: ظاهرا نازی ها در هشتاد سال پیش اولین گروهی بودند که ساخت دستگاهی برای باز کردن دروازه ستاره ای به ابعاد دیگر جهان هستی را در برنامه داشتند و موفقیت های نسبی ای نیز در این راه کسب نمودند. البته ساز و کار دستگاه نازی ها با برخورد دهنده هادرونی سرن کاملا متفاوت بوده است و از دانش پلاسما و بخشی از دانش کهن کیمیاگران استفاده می نمودند. البته ما از میزان پیشرفت نازی ها در این باره اطلاع دقیقی نداریم. غربیان در داستان فیلم پسر جهنمی به این مسئله اشاره نموده اند. در این فیلم شما مشاهده می کنید که چگونه نازی ها با کمک دستگاهی خاص سعی در باز کردن دروازه ای ستاره ای در شمال اسکاتلند دارند که متفقین می آیند و جلوی آنها را می گیرند. البته در این فیلم هم به مانند بسیاری از ساخته های دیگر هالیوود چهره ای منفی و دروغین از نازی ها ارائه شده است.
پ ن: بنده طرفدار نازی ها و هیتلر نیستم اما هیتلر را علی رغم همه اشکالاتش به متفقین و برسازندگان نظم نوین امروز جهانی ترجیح می دهم. هیتلر پیش از شروع جنگ جهانی دوم در بازسازی اقتصاد بدهکار و ضعیف آلمان عملکردی فوق العاده از خود نشان داد و در طول جنگ جهانی هم علی رغم ادعاهای پوچ برسازندگان نظم نوین جهانی که وی را جنایتکاری بزرگ نشان می دهند. اگر وی آنگونه که متفقین جنایت کردند جنایت می نمود شاید هیچ گاه شکست نمی خورد.
فعالیت های پنهانی سازمان سرن تنها یکی از دلایل احتمالی، خاموشی در آینده نزدیک یا دور می باشد. شاید هم دلیل خاموشی ربطی به فعالیت سرن نداشته باشد. در ادامه احتمالات دیگر را بررسی می نماییم. (نکات جالبی در لابه لای مطالب بیان خواهد شد پس منتظر باشید.)
🌚 در لینک زیر خبر مربوط به آماده شدن کشوراتریش برای ورود به دوران خاموشی احتمالی آمده است: 👇
تصویر مجسمه ایزد شیوا داخل سازمان اروپایی پژوهش های هسته ای «cernسرن»
🔹این مجسمه در مذهب و هنر هند، ناتارجا (سلطان رقص) نامیده می شود.
🔸موجودی که جسدش زیر پای شیوا قرار دارد مویالاکا نام دارد.
🔷از نظر بعضی محققین بین رقص کیهانی شیوا که باعث تجلیات کیهانی می شود با فعالیت سازمان سرن و آنچه که پژوهندگان علوم جدید دنبال آن می باشند ارتباط وجود دارد.
کلیپ قربانی کردن انسان در برابر مجسمه شیوا ایزد بزرگ هندوان در سازمان سرن در کشور سوئیس
🔸نکته عجیب در این کلیپ این است که قربانی که به نظر بانویی جوان می باشد. بدون مقاومت دراز می کشد و قربانی کننده ظاهرا گلوی وی را می برد. که البته این بریدن گلو هم در فیلم بدلیل زاویه دوربین به درستی نشان داده نمی شود. در مورد عدم مقاومت بانوی جوان دو نظر می توان ارائه دارد. نخست اینکه کلیپ ساختگی است. دوم اینکه قربانی خود از اعضای مجامع مخفی است و با فراغ بال قربانی شدن در راه اهداف مجمع مخفی را پذیرفته است. همانگونه که پیشتر گفته شد در دوران کهن در میان سلت ها و حتی وایکینگ ها سنت قربانی شدن رئیس قبیله برای ایزدان قبیله وجود داشت. شاید این عدم مقاومت چیزی شبیه همین سنت کهن باشد.
کلیپ بخش ابتدایی فیلم پسر جهنمی که در آن نازی ها در جزیره ای در شمال اسکاتلند قصد دارند دروازه ای جهنمی را با دستگاه پیشرفته ای که ساخته اند و ترکیب فناوری با جادو بازنمایند.
توضیحاتی در مورد پیکره شیوا در محوطه سازمان مخوف سرن سوئیس: 👇
{جماعتی از ریشیان کافر (heretical) پیرو میمامسا در جنگلی مقیم بودند. شیوا همراه با ویشنو – که خود را در هیأت یک زن در آورده بود – در معیت [مار عظیم الجثه]
آتی – ششان برای پاسخگویی و ابطال آراء ایشان روی به جانب جنگل نهاد. در آغاز، مشاجره خشونت باری میان جماعت ریشیان درگرفت، ولی به زودی جهت این خشونت ها متوجه شیوا شد. ریشیان قصد جان شیوا را کردند و در این عزم خود، به نیروی افسون و جادو متوسل شدند، و به نیروی سحر، ببری درنده را از میان شعله های آتش قربانگاه پدید آوردند. ببر خشمگین در دم به جانب شیوا هجوم برد. شیوا در حالی که لبخندی ملایم بر لب داشت، با حرکتی کوتاه ببر را گرفت و با ناخن انگشت کوچکش پوست حیوان را درید، آن را از تن جانور جدا کرد و چون پارچه ای حریر به دور کمر پیچید. اما حکیمان از این شکست ناامید نشدند و پیشکش های خود را به آتش قربانگاه تجدید کردند. این بار ماری غول پیکر ظاهر شد و به مصاف شیوا رفت. ولی این اژدها نیز حریف شیوا نبود، او مار را گرفت، به دور گردن خود پیچید، گویی که حلقه گلی را برای آرایش برگردن خود می آویزد.. شیوا پس از این کار رقص خود را آغاز کرد، ولی ریشیان در تدارک افسونی دیگر بودند. آخرین افسون حکیمان، هیولایی بود به نام 👈مویالاکا (Muyalaka)، که در هیأت کوتوله ای خبیث ظاهر شد. ایزد شیوا پنجه های خود را بر آن هیولا نهاد و در دم کمر مویالا کا شکست و نقش بر زمین شد. با به خاک افتادن آخرین دشمن، شیوا رقص خود را در حضور خدایان و ریشی ها از سر گرفت.
پس از این اتی- ششان، شیوا را نیایش کرد، و دعا کرد که لطف [شیوا] شامل حال او شود و او بتواند به بالاترین احسان، که همانا نظاره مجدد این رقص عرفانی است، نایل گردد شیوا به او وعده کرد که رقص مذکور را بار دیگر در تیلای مقدس (Sacred Tillai) که در مرکز عالم قرار دارد، [برپا خواهد کرد] و آتی۔ ششان نیز نظاره گر آن خواهد بود. این رقص شیوا در چیدامبارام یا تیلای، به نقش مایه تمثال های مسی هند جنوبی تبدیل شد، که به شری ناتاراجا (Shri Nataraja) یا «سلطان رقص» شهرت دارد. نقوش ناتاراجا ممکن است در جزئیات با یکدیگر متفاوت باشند، ولی همگی یک مفهوم بنیادین را ابراز می کنند. اما پیش از پرداختن به این تفاوت ها لازم است به معرفی نوع شناخته شده و معروف تمثال ناتاراجا بپردازیم. این گونه تمثالها معمولا شیوا را در حال رقص با چهار دست و گیسوان بافته و به جواهر آراسته ای نشان می دهند، که حلقه های پایینی گیسوانش تحت تأثیر حرکات رقص، در موج و چرخشند. در میان حلقه گیسوان او، گاه پیکره به هم پیچیده یک مار کبری، یک جمجمه و پیکره [ایزدبانو] گنگا در هیأت یک پری دریایی به چشم می خورد؛ بر فراز انبوه گیسوانش هلال ماه قرار دارد که با تاجی بافته شده از برگ های کاسیا آذین گشته است. در گوش راستش گوشواره ای مردانه آویخته و گوش چپش به گوشواره ای زنانه مزین است. پیکر او همچنین به گردنبند و بازوبند، کمربند جواهرنشان، خلخال و دستبند آراسته است و انگشتان دست و پایش با حلقه های انگشتری زینت یافته.
بخش اصلی لباس او شلوار سه ربعی چسبان است، همراه با شالگردنی پرچین و مواج، و ریسمانی مقدس. در یک دست راستش طبلی دارد، و دست راست دیگرش را به نشان «خوف نداشته باشه» افراشته است؛ در یک دست چپش آتش دارد و با دست چپ دیگرش به جانب مویالاکای دیو، کوتوله ای که مارکبرایی را در دست دارد، اشاره می کند. در بخش پایین سگویی دیده می شود به شکل گل نیلوفر آبی (لوتوس) که از آن حلقه شکوه و مجد (tiruvasi) جوانه زده، و شرابه های آن به شعله مزین گشته: این دست هایی که آتش و طبل را حمل می کنند، حلقه مجد را از درون لمس کرده اند. تمثال هایی از این دست در اندازه های مختلف دیده می شوند، ولی ندرتا بلندیشان از ۱۲۰ سانتی متر تجاوز می کند. تفسیر و تعبیر مفاهیم نمادین این رقص حتی بدون نیاز به اتکاء منابع مکتوب، کار دشواری نیست. اما خوشبختانه در انجام این مهم، منابع مفصل معاصر مددکار ما هستند؛ ارجاع به این مآخذ، ما را نه تنها در فهم کامل مفاهیم کلی این رقص یاری می کند، بلکه در باب نمادشناسی جزئیات آن نیز اظهار نظر قطعی را میسر می سازد. مسلما برخی از ویژگیهای این تمثالها به مفهوم جایگاه کلی شیوا [در جهان شناسی هند] بستگی دارد، و مشخصا به مقوله «رقص»
مرتبط نیست. مثلا موهای به هم بافته و گره خورده، با مسلک جوکیان مربوط است؛ تاج گل (حلقه گل)کاسیا؛ جمجمه برهما؛ پیکره گنگا؛ مارهای کبرا، انواع گوشواره ها [یعنی گوشواره زنانه و مردانه، که به جنسیت دو گانه [
شیوا ارتباط دارد – جنسیتی که یک نیمش مهادیو (Mahadev) است، و نیمه دیگرش اوما. او چهار بازو دارد. :}(کتاب مبانی سنتی هنر و زندگی تاملی در کتاب رقص شیوای آناندا کومار اثر امیرحسین ذکرگو صفحات ۱۵۰ الی ۱۵۷)
کتاب بشقاب پرنده های هیتلر «راهنمایی برای دیسک های پرنده آلمان از جنگ جهانی دوم»
مؤلف: هنری استیونس
ناشر: آرون
مترجمان: سامان هادیپور، یوسف ظریف، حامد بابازاده (مدیران پایگاه حقیقت خاموش)
سال چاپ: ۱۳۹۸
نوبت چاپ: ۱
تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحات: ۲۵۸
قیمت روز بازار: ۵۵۰۰۰ تومان
پ ن: کتاب بشقاب پرنده های هیتلر کتابی تحقیقی و بسیار مناسب در مورد دانش و فناوری آلمان نازی در ساخت بشقاب پرنده ها می باشد. در این کتاب اطلاعات نسبتا ارزشمندی در این باره جمع آوری شده است. این کتاب را در کنار کتاب صبح جادوگران و سالکان ظلمت که پیشتر معرفی نموده بودم. به همه خوانندگان گرامی توصیه می نمایم. تا با دستاوردهای علمی و وجه باطنی آلمان نازی تا حدودی آشنا شوید.
کتاب بشقاب پرنده های هیتلری نوشته هنری استیونس می باشد. ترجمه حاضر مربوط به ویرایش دوم (۲۰۱۲) می باشد در حالی که نسخه اول این کتاب در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. استیونس از پژوهشگران کهنه کار تاریخ جنگ جهانی دوم محسوب می شود. وی حدود ۳۰ سال در این زمینه پژوهش نموده است. از نویسنده دو کتاب دیگر درباره آلمان نازی نیز در دست است: «سلاح ها، علم و تکنولوژی هنوز محرمانه و سرپوش گذاشته شده ی هیتلر (۲۰۰۷)» و دیگری به نام «ستاره تاریک (۲۰۱۳)». استیونس در کنار محققینی مانند جوزف فارل، نیک کوک ، ایگور ویتکووسکی و … را باید جنبشی با عقاید متفاوت خواند.
تلاش این محققین بر آن بوده است که مبادا توان نظامی، علمی و تکنولوژیکی آلمان نازی دست کم گرفته شود. اکثر ما به مدد رسانه های جمعی چون اینترنت، سینما و تلویزیون از آلمان نازی، هیتلر و رایش سوم آن قدر شنیده ایم که گمان می کنیم برایمان کافی باشد. اما تازه با مطالعه آثار این پژوهشگران است که باز هم به همان نتیجه همیشگی می رسیم: در پیروی از رسانه باید محتاط بود چرا که رسانه الزاماً به دنبال کشف حقیقت نیست.
روش تحقیق مورد استفاده در این کتاب تکیه بر اطلاعات قدیمی بهمراه مقداری اطلاعات جدید است که توسط موج جدیدی از پژوهشگران آلمانی و لهستانی توسعه یافته است و با اطلاعات بدست آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات و سایر منابع چک شده است. معتقد باشید یا خیر، اطلاعات عظیمی به دست آمده است و بهترین و صریح ترین این اطلاعات در این کتاب استفاده شده است.
منبع : پایگاه اینترنتی حقیقت خاموش
منبع: eitaa.com/soltannasir