ذوالقرنین قرآن کیست ?۶۹
{نگاهی به اساطیر میان رودان و ارتباط آن با صور فلکی در آسمان شب ۳۰}
{انکی و نین خورسگ: اسطوره ای آسمانی۲۴}
ادامه نکته ۱: این باور پیشینیان در بارهٔ کواکب با آنچه که در لابه لای متون علوم غریبه آمده است بی شباهت نیست. در کتاب فنون تسخیرات منسوب به سکاکی صفحه ۹ در باب مسخر کردن شمس اینگونه آمده است که ظاهراً ارسطالیس (ارسطو) و دیگران (احتمالاً از حکمای یونان) سجده به شمس فرموده اند. و نظر سکاکی بر خلاف قول آنان است و سجده به شمس را همانگونه که در شرع مبین حرام است. جایز نمی داند. اینکه ارسطو دقیقاً در کدام یک از آثاری که به وی منسوب است از سجده به شمس در تسخیرات سخن گفته است و آیا اصل این رساله اکنون موجود است یا خیر بر فقیر پوشیده است. اما آنچه مسلم است اگر چنین سخنی از ارسطو و بعضی دیگر از حکمای یونانی صادر شده باشد و در کتبی که در دست سکاکی بوده آمده باشد به احتمال قوی، سجده به شمس در نظر حکمای یونانی برای ایزد خورشید هلیوس بوده باشد. زیرا همانگونه که پیشتر از کتاب در آسمان ارسطو نقل نمودیم ارسطو هم به ایزدان اعتقاد دارد و هم جایگاهشان را در بالاترین نقطه در آسمان ها می داند. و جنسشان را از اثیر طبیعت پنجم می داند.
نکته۲: از دید عده ای از معاصرین ما چون تمام این موجودات پوشیده از نظر هستند بنابراین از جنیان هستند. ولو اگر این موجودات از نسل جان نباشند و مکلف هم نباشند از دید آقایان از جنیانند. نمی دانم آیا این آقایان قائل به وجود جن کوکب مشتری و یا جن ثوابت فلکی مانند جن ثریا و جن دبران و جن شعرای یمانی و جن سهیل و … می باشند یا اینکه معتقدند این جنیان به دروغ خود را به این کواکب و ثوابت آسمان شب ارتباط می دادند ?😊
نکته۲ از ۲: همانگونه که پیشتر گفته ام فقیر با نظر آن دسته از دشمن شناسان و اهل ظاهر که تمامی ایزدان باستان را جنیان می دانند اختلاف دارم. و از سویی دیگر با نظرات طرفداران فرضیه فضانوردان باستانی که ایزدان اسطوره ای را صاحب فناوری پیشرفته یوفو می دانند نیز اختلاف دارم. این دو نظریه اشتباه دو روی افراط و تفریطند. اسطوره و موجودات اسطوره ای باید به صورت درست شناخته شوند و دوست و دشمنشان از هم مشخص شود. جایگاه این موجودات باید بدرستی در عالم هستی تبیین شود. خواهی نخواهی در آینده نه چندان دور اینان نیز به مانند جنیان و دیوان و پریان و یاجوج و ماجوج و اهل جابلقا و جابلسا و.. مرئی خواهند شد. (طبق محاسبات و نظر باطنی اساتید فقیر نظیر آیت الله شیخ علاالدین و مرحوم قاضی جهرمی و استاد دیگر ما آیت الله شیخ محمدصابر … و سایر اساتید بزرگ اعم از حلقه علمای قزوین و حلقه باطنی علمای نجف شامل حضرت آیت الله شیخ نجم الدین خراسانی و خاندان طریحی ها و… و بسیاری اساتید گمنام دیگر این اتفاق تا پایان دهه پیش و روی هجری قمری اتفاق خواهد افتاد. یعنی تا پایان سال ۱۴۴۹ هجری قمری، و به طور خاص نظرشان بر روی سالهای ۱۴۴۸ و ۱۴۴۹ هجری قمری بوده است. و در نظر این اساتید ممکن است این تاریخ، اندکی به عقب بیفتد اما به جلو نخواهد افتاد. هرگاه چنین اتفاقی بیفتد آنگاه زمان به آخر خواهد رسید و عصر جدید شروع خواهد شد. در نظر این دسته از اساتید یک دهه پیش و رو آبستن حوادث وحشتناکی است که جغرافیای عالم را زیر و زبر خواهد کرد. این یک دهه با نابودی بخش زیادی از مردم جهان همراه خواهد بود. بسیاری از مناطق جغرافیایی تقریبا برای همیشه نابود و خالی از سکنه خواهند شد. در نقاشی ای که در متن رساله خطی خاصی که از حضرت شاه جمال چرمینه پوش از عرفای شامخ مسلمان هند موجود است و به رویت فقیر رسیده است. نقشه تمام بلاد عالم از جمله قاره آمریکا کشیده شده و منطقه امنی که در بستر حوادث آخرالزمان تقریبا امن و امان باقی می ماند. از نقطه ای در خاک ویتنام امروزی شروع می شود. نقطه دیگر در مصر است. نقطه دیگر در ترکمنستان امروزی است. این نقاط را با خطی نسبتا دایره وار به هم وصل نمایید. منطقه امن عالم در بین این نقاط است. بنابراین خواننده گرامی توجه نماید که شاید اکنون اوضاع خاورمیانه ثبات کافی نداشته باشد و تا خود هنگام ظهور این تنش ها در خاورمیانه ادامه خواهد داشت. و احتمالا بیشتر هم خواهد شد. اما در نهایت ایران و خاورمیانه باقی خواهد ماند و این غرب و شرق جهان است که نابود خواهد شد.😊 عالم المسط و عالم الامکان هر دو در خراسان قدیم که یکی در افغانستان فعلی (خراسان قدیم) و دیگری در خراسان ایران زمین قرار دارد دو سلاح قدرتمند عالم اسلام در مدیریت این حوادث خواهد بود. بخش هایی از افغانستان نیز ان شاالله به خاک مادری پیش از ظهور ضمیمه خواهد شد.