صعود ژوپیتر بخش سوم
🔶نظریه پردازانی نظیر سیچن و دی لافایت و… معتقدند که لاماسوها و سایر موجودات ترکیبی در آزمایشگاه های ژنتیکی آنوناکی ها خلق شده اند. حال آنکه الواح یافت شده از عراق روایت اسطوره ای از خلقت را نشان می دهد که به متون ادیان ابراهیمی شباهت بیشتری دارد _هر چند تفاوت همدارد_ تا داستان سرایی های سیچن و دیگران.
🔷در این بخش ملاحظه می نمایید که لرد بالم به گذشته و صحنه ای فیلم گونه در بیمارستانی که ژوپیتر توسط کین نجات پیدا می کند سفر می نماید و با ژوپیتر سخن می گوید. به نظر می رسد که باید بالم را معادل کرونوس(زحل) یا خدای زمان در یونان به حساب آوریم. در بخش اول هم دیدیم که بالم وارث خرد و عقل مادر(سوفیا) است. پیشتر در مبحث گنوسیان گفته شد که تصویر یلدابوث با سری شیر مانند و بدنی مار گونه به مجسمه های کرونوس در میتریوم های روم شباهت دارد.
پ ن: اگر دقت نموده باشید سفر بالم هولوگرامی است بدین خاطر توانایی تغییر در اتفاقات افتاده شده را نداشت.
🦎در اطراف بالم خزنده هایی با دو بال را ملاحظه می نمایید که به نظر همان فرشتگان مقرب ادیان ابراهیمی از نظر گنوسیان هستند.
در این بخش ملاحظه نمودید که زنبورها ژوپیتر را نیش نزدند! دلیلش از زبان مارشال استینگر اینگونه بیان شد زنبورها خاندان سلطنتی آبراساکس را فطرتا می شناسند.
تصمیم بر این ندارم که زنبور را از منظر نمادشناسی و اسطوره شناسی در فرهنگ ملل مختلف بررسی نمایم. فقط به ذکر دو نکته بسنده می نمایم که به نظرم مورد نظر و توجه واچوفسکی ها بوده است: 👈 {در کلده(بابل)، زنبور نماد👈شاهی و شاهوارگی است. در 👈مصر قدیم، زنبور این نماد شاهانه یا سلطنتی، از یک سوی در ارتباط با صاعقه است و از سوی دیگر از اشک رع، خدای خورشید، بر زمین ریخته و مولود شده است. بنابراین نمادی خورشیدی است.}(فرهنگ نمادها شوالیه جلد سوم مدخل زنبور عسل)
ملاحظه نمودید که زنبور عسل در بابل و مصر باستان نماد شاهی و خاندان سلطنتی بوده است. پیشتر خواندیم که ابراکساس، ایزد نحله ای از گنوسی های اسکندریه در مصر است و در نقوش منسوب به وی خورشید در دستانش قرار دارد و عدد ۳۶۵ نامش هم با ۳۶۵ روز سال خورشیدی اینهمانی دارد. بنابراین ابراکساس با خورشید و مصر پیوند دارد و در مصر زنبور نماد شاهی بوده است و از اشک رع ایزد خورشید متولد شده است.
منبع: eitaa.com/soltannasir