خاک شناسی معنوی ۹ – شب والپورگیس ۲

{خاک شناسی معنوی ۹ }

{ شب والپورگیس ۲ } 

پ ن ۲: از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین در بعضی خبرها و کلیپ ها به تقابل جادوگران اوکراینی با ارتش روسیه و مقامات روسیه اشاره شده  که چندان حائز اهمیت نیست. زیرا باطن گرایان روسی نسبت به اوکراینی ها دست کاملا برتر را دارند. منتهی همانطور که گفته شد جنگ اصلی بین باطن گرایان روسی و جادوگران اروپای مرکزی و غربی و اسکاندیناوی و حتی بریتانیای صغیر و حقیر است. این تقابل برای هر دو جبهه بسیار مهم است. علی الخصوص روس ها که بخاطر فراخوانی بخشی از قوای خاکشان این نبرد برایشان به مثابه مرگ و زندگی است.

پ ن ۳: همانگونه که ملاحظه نمودید جمهوری یاقوتستان منطقه ای در داخل خاک روسیه است. و باطن گرایان روس در آن هنگام به صورت هوشمندانه از قوای باطنی مناطق داخلی خاک کشورشان کمک گرفته اند.

🔵اما در بُعد باطنی بعد از شروع حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، در شب اول ماه می may سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ ما شاهد این مهم بودیم که تقریبا در بسیاری از نقاط اروپا آیین شب والپورگیس و بلتین در سطح ظاهری آن بسیار باشکوه تر و پر زرق و برق تر در حال برگزاری است. و در بُعد باطنی نیز مراسم های باطنی _که طبیعتا فیلم و عکس آن هیچ گاه منتشر نمی شود_ با قربانی انسانی و حیوانی برای تقویت جبهه ناتو همراه بوده است. طبق برآوردهای باطنی ما امسال همزمان با ارسال سیل تسلیحات جدید به سمت اوکراین، مراسم های جادوگری مجامع مخفی نزدیک به ناتو با قدرت تمام برگزار می شود تا ناتو بتواند ورق را در اوکراین به نفع خود برگرداند. پ ن ۱ : این مراسم ها ربطی به منطقه غرب آسیا و مناطق مسلمان نشین ندارد و تاثیرش در اروپا و بخصوص متوجه خاک اوکراین است. و شاید بیشترین تاثیر را بر روی مردم بیچاره اوکراین داشته باشد. اما به نظر در 👈لهستان، 👈رومانی، 👈چک و سوئیس و آلمان و اتریش و دول اسکاندیناوی و بریتانیا با قدرت بیشتری برگزار می شود و قدرت آن به سوی اوکراین فرستاده می شود. بنابراین اگر ساکن این کشورها هستید و شرایطی شبیه به مراسم حنوکا و پوریم را تجربه کردید. می توانید از دستورات و توصیه های آن ایام استفاده نمایید. پ ن ۲: جادوگران و شمن های روسیه که پنهانی برای برتری نظامی روسیه در جنگ علیه اوکراین کمک می کنند نیز لزوما علیه السلام نیستند و آنها نیز قربانی حیوانی و گاه انسانی دارند. سیستم جادوی سنتی روسی از پریان و بعضی موجودات آن نواحی نشات گرفته که جادوی سرد است و جادوی سنتی روسی به هیچ عنوان آتشی نیست. جادویشان با سرما، آب و طوفان (آب و هوا) و برف و خاک (زمین سرد) ارتباط دارد.

پایان

منبع: کانال سلطان نصیر

این مطلب را نیز بخوانید

باز سپید ۴

 باز سپید ۴  مجوعه ای از شباهت هایی که بین بعضی آداب و رسوم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *