طوفان الاقصی و نجات ایران

بنیامین نتانیاهو پیشنهاد آتش بس بایدن را رد کرد.

قابل پیش‌بینی بود. به نظرم لطف خدا شامل حال ایران شده. آتش بَس یعنی عادی کردن روابط با اعراب و کشیدن دیوار امنیتی در مرزهای غربی ایران و فشار به ایران.این روند، تا نابودی صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت. انشالله.

📌 اینم تایید تحلیل بنده! آیت الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز خودش، مورخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در مورد طوفان الاقصی (همون ۷ اکتبر) میگویند: “توطئه بزرگ بین‌المللی برای غرب آسیا در جریان بود که به لطف طوفان الاقصی (همون ۷ اکتبر) خنثی شد و در واقع این طوفان یک معجزه بود”
(نقل به مضمون) در پست فوق نوشتم که هرگونه صلح توسط صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها منتهی میشود به تجمیع قدرت غرب علیه ایران و افزایش ترور و خرابکاری در مرزهای غربی.
بنابراین، دلیل تشدید حملات روزانه حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی و تشدید عملیات نظامی انصارالله یمن در دریای مکران از همین جنس ارزیابی میشه که تجمیع تمرکز و قدرت به سمت ایران نیاید. چرا؟
چون ایران به عنوان پایگاه اصلی این محور باید امن و محل تولید قدرت برای آنها باشد و این موضوعی است که تمام محور فهمیده. از طرف دیگر، جنگ اوکراین هم نباید متوقف شود و باید به عمق آن تا نابودی کامل ناتو افزوده شود. تضعیف اروپا و ناتو در کنار تضعیف محور عبری و به طور موازی حذف شبکه نفوذ یهودیان درون ایران که برای انتخابات و به خصوص آینده رهبری ایران در پوشش آخوندنظورم همه آخوندها نیست – قاطی نکنید] خیز برداشته‌اند، باید به طور همزمان و موازی انجام شود تا شبکه گسترده فراملیتی یهودیان در سراسر خاورمیانه و غرب زیر ضربات گسترده بره. مطمئن باشید، طوفان الاقصی (همون ۷ اکتبر) تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد و صلحی در کار نخواهد بود.
شبکه بسیار بزرگی از وابسته‌های یهود و صهیونیسم بین‌المللی در تمام خاورمیانه زیر ضربه رفته که مرکز اصلی اون‌ها ایران و مرکز استراتژیک اونها اوکراین بود.
اوکراین علاوه بر استراتژیک بودن، محل اصلی انجام آزمایش‌های بیولوژیکی ناتو علیه کشورهای شرقی و به خصوص محل اصلی انجام آزمایشات مربوط به کووید (ویروس کرونا) هم بود و از حمله روسیه به آن باید خوشحال باشیم. ضمن اینکه هیچ وقت فراموش نکنید “هواپیمای اوکراینی در زمان حسن روحانی که خود او دیگر مهره بلند پایه شبه نفوذ بود” سقوط کرد!
آن هم پس از ترور بزرگترین ژنرال نظامی تاریخ ایران که در حال نبرد با شبکه بین‌المللی صهیونیست‌ها در منطقه به رهبری ترامپ و جرد کوشنر بود! در حال حاضر، با زدن اوکراین باید هواسمان به “قبرس” باشد و در داخل ایران به “انجمن حجتیه“! حقیقتاً طوفان الاقصی یک نعمت الهی بود و باز هم حرفم را تکرار میکنم که: احساس میکنم، یه قدرت ماورایی داره به ایران کمک میکنه هر طور شده ابر قدرت منطقه بشه.
 Malcolm X
منبع: کانال high_dominion1

این مطلب را نیز بخوانید

غافل!

این تصویر کارنامه‌ی حسن روح‌الامین، نقاش و طراح برجسته کشورمون هست.  استاد روح‌الامین این تصویر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *