نکته ۲: نظرات کراولی را در مورد شیطانی شدن مفاهیم کهن ادیان توحیدی و مثبت و الهی شدن مفاهیم شیطانی کهن در عصر هوروس را در کنار نظرات بعضی دلقک های مجازی قرار دهید که اولیات هیئت و نجوم و تنجیم را نمی دانند فکر کنم به جاهای خوبی می رسید.
خبر تماس سفیر ایران در روسیه با الکساندر دوگین و آرزوی بهبودی کردن برای وی (دوگین) و از سرگیری مراودات پس از بهبودی دوگین
تاریخ خبر ۱۲ دی ۱۴۰۰خبرگزاری مشرق نیوز
فقط می توانم تلخندی بزنم 😊 و سکوت کنم: 👇
تصویر الکساندر دوگین در دوران جوانی
مقاله ای خواندنی از آنتون شخوفتسف درباره الکساندر دوگین به زبان انگلیسی
در این مقاله اشاره شده است که دوگین سابقا مشاور رئیس مجلس دوما در روسیه بوده است. بنابراین وی پست مشاور هم داشته است و بنده اطلاع نداشتم. همچنین در این مقاله اشاره شده که دوگین دو مقاله در مورد کراولی نوشته است و تا چه میزان تحت تاثیر افکار کراولی قرار دارد :👇
تصویر لوگوی جریان (فرقه) آسیانیزم
🔸آسیانیزم یک دین پاگانی برساخته و نو است که بر اساس آیین سنتی و قومی اوستی ها(آسی ها)، نوادگان مدرن سکاها از قبایل آلان، ایجاد شده است و اعتقاد بر این است که ادامه دین باستانی سکاها است. این دین نئوپاگانی در اوستیای شمالی و اوستیای جنوبی (اوستیای جنوبی سال ۲۰۰۸ با حمایت روسیه در برابر گرجستان به خودمختاری نسبی رسید. پیشتر عکس دوگین را که حامی اوستیایی ها بود و کلاشینکفی در دست داشت برایتان به اشتراک گذاشتم) و اوکراین پیروانی دارد.
🔹در سال ۲۰۰۹، در مرکز تحقیقات دانشگاه دولتی مسکو کنفرانسی درباره نقش اوستی ها در تاریخ روسیه به رهبری الکساندر دوگین برگزار شد. در میان شرکت کنندگان، داوربک ماکیف، رئیس سازمان مذهبی آسیاینیزم وجود داشت. در آن مناسبت، دوگین احیای فرهنگ اوستیایی را به دلیل حفظ میراث بکر آریایی ستایش کرد. او اهمیت فرهنگ سکایی را در توسعه اوراسیاگرایی گسترده تر مورد بحث قرار داد و اذعان داشت که فرهنگ سکایی تأثیر بسیار زیادی در توسعه فرهنگ های فینو-اوگریک، ترک و اسلاو داشته است و با وجود این، محققان اروپایی تاکنون توجه چندانی به آن نکرده اند.
🔹ماکیف اعلام کرد که سازمان Atsætæ که برای ترویج مذهب سنتی اوستیایی تشکیل شده است برای به اشتراک گذاشتن میراث آسیانیزم با سایر مردمان نیز تأسیس شده است. زیرا آنچه در اوستیا حفظ شد [صرفا] اوستی نیست، بلکه یک میراث جهانی است.
پ ن: دقت کنید قائله اوستیا در سال ۲۰۰۸ خاتمه پیدا کرد و دوگین در سال ۲۰۰۹ در دانشگاه ملی مسکو برای میراث اوستیا سمینار برگزار کرد.
بنابراین نقش وی را در معادلات روسیه امروز نمی توان نادیده گرفت هر چند که دنیای سیاست عملی با دنیای نظریات سیاسی کاملا متفاوت است. اما با اینحال اندیشه های وی در بین خواص و ملی گرایان روسی طرفدارانی دارد. همچنین به حمایت دوگین از احیای سنت های نئوپاگانی اوستیایی توجه نمایید و اینکه دوگین میراث سکاها _را در کنار میراث اسلاوی و ارتدوکسی_ در احیای امپرتوری اوراسیا بسیار مهم می داند.
🔸در آسیانیزم هفت ایزد بزرگ دین سکاهای آریایی که گفته می شود احتمالا با هفت کوکب ارتباط دارد پرستش می شوند.
سخنرانی پرفسور الکساندر دوگین در مورد شخصیت آلیستر کراولی و بزرگداشت وی در سال ۱۹۹۵
منبع: eitaa.com/soltannasir