برنامه حسابداری ایده آل سیستم:
برای مشاهده صفحه درخواست نسخه آزمایشی برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید
خلاصه ای درباره برنامه:
- دمو دارد
- ماژولی می باشد
- استفاده از دیتابیس SQL
- نصب ساده
- محیط کاربری ساده
- قابلیت شبکه دارد
- پشتیبانی دارد
- آدرس : تهران- پل کریمخان – ایرانشهر شمالی- کوچه برنا – پلاک ۲۷
- تلفن: ۰۲۱۸۸۸۴۳۱۰۲
- سایت: idealsystemco.com
شرکت ایده آل سیستم فعالیت خود را درسال ۱۳۷۰ در زمینه تولید نرم افزار حسابداری آغاز نمود.درحال حاضر این شرکت فعالیت خود را در دفاتر جداگانه که مالکیت همگی آنها را بعهده دارد در تهران و در سطح ایران انجام میدهد .
- ناپال
- ایده آل
نرم افزار حسابداری ناپال ویژه شرکت های کوچک و متوسط میباشد
نرم افزار مالی ناپال در نسخه های مختلف مانند فروشگاهی،خدماتی،بازرگانی ،تولیدی طراحی شده است.کاربران برنامه حسابداری ناپال بدون داشتن تخصص مالی نیز قادرند براحتی با برنامه کارکنند و گزارشهای مالی تهیه نمایند.
این نرم افزار شامل پنج نوع می باشد:
۱- فروشگاهی:
نرم افزار فروشگاهی ناپال بر اساس فعالیت اصناف مختلف با هدف برآورده شدن نیاز آن ها در قالب یک نرم افزار فروشگاهی جامع طراحی و عرضه شده است. در برنامه فروشگاهی ناپال تمامی عملیات مربوط به ورود و خروج کالا و دریافت و پرداخت های مرتبط با آن با جزئیات کامل و با روشهای مختلف قابل ثبت میباشد.
کاربری این سیستم ساده، سرعت ثبت اطلاعات بالا و دارای امنیت بالا جهت نگهداری اطلاعات می باشد.
همچنین در نرم افزار حسابداری فروشگاهی ناپال بر خلاف اکثر نرم افزارهای فروشگاهی موجود،تمامی امکانات در این بسته وجود دارد تا نیازی به ارتقا دائمی سیستم حسابداری و خرید زیر سیستم های دیگر نباشد،و کاربر با خرید این نرم افزار فروشگاهی بتواند تمامی نیاز های فروشگاه خود را مرتفع سازد.
سایر امکانات
۲- حسابداری:
در طراحی نرم افزار حسابداری ناپال سعی شده تا محصولی ارائه گردد تا در عین سادگی نیاز مشتریان را به صورت کامل مرتفع کند.
در نرم افزار حسابداری ناپال تمامی گزارشات استاندارد حسابداری مانند دفتر روزنامه،دفتر کل،تراز دو،چهار و هشت ستونی،ترازنامه و سود و زیان و … وجود دارد.
همچنین امکان دریافت کدینگ حسابها و حتی سند حسابداری از اکسل از ویژگی های مهم این نرم افزار حسابداری میباشد.
این نرم افزار حسابداری قابلیت ارتقا به نرم افزار مالی بالاتر را دارد و در صورت گسترش فعالیت یک مجموعه میتواند برنامه حسابداری ناپال را به نرم افزار حسابداری ایده آل که دارای ۷ سطح حساب و ۲ حساب شناور ۷ سطحی میباشد ارتقا دهد.
۳- مدارس:
نرم افزار حسابداری مدارس ناپال
نرم افزار حسابداری مدارس ناپال با تجربه ۲۰ سال اخیر شرکت ایده آل سیستم در مدرسه های دولتی و غیرانتفایی هم اکنون توانمندی های منحصر به فردی را به مدیران مدارس میدهد.
با توجه به حجم گردش مالی هر مدرسه و نیز هزینه هایی که بخش های مختلف مدارس با آن روبرو می باشند، تهیه سیستم مالی که قادر باشد طبق بودجه پیشبینی شده در مورد هر هزینه، مدیریت را راهنمایی کند، از ضروریترین مواردی است که در اغلب مدارس با مدیریت نوین توصیه می گردد.
برخی از امکانات نرم افزار حسابداری مدارس ناپال:
امکان تعریف و طبقه بندی پایه های تحصیلی
امکان تعریف دانش آموزان همراه با اطلاعات کامل فردی
امکان پیوست عکس و سایر مدارک دانش آموزان در سیستم
امکان تعریف معلمان و سایر اشخاص مرتبط(مربیان،رانندگان سرویس ،شرکا و…)
امکان تعریف و طبقه بندی درآمدها (شهریه،کلاسهای فوق برنامه و…)
فرم ثبت نام دانش آموزان
امکان تقسیط شهریه همراه با هشدار در زمان سر رسید اقساط
امکان تعریف صندوق و تنخواه گردان
امکان ثبت هزینه های مجموعه
امکان دریافت و پرداخت چک همراه با هشدار در سر رسید
امکان گزارشگیری از درآمدها و هزینه ها به صورت کلی و یا به تفکیک هر پایه تحصیلی
گزارش گردش مالی هر دانش آموز
ثبت اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک و دستی
گزارشات حسابداری -دفتر کل ،دفتر روزنامه،تراز
سود وزیان ،ترازنامه
و…
سایر امکانات
۴- بازرگانی:
نرم افزار یکپارچه فروش ومالی
نرم افزار یکپارچه فروش و مالی ناپال ، از دو بخش اصلی سیستم بازرگانی و سیستم حسابداری تشکیل شده است و عملیات مربوط به خرید و فروش کالا و دریافت و پرداخت ها وتمامی عملیات مربوط به یک مجموعه بازرگانی به سادگی توسط کاربر در آن ثبت میگردد و اسناد حسابداری مربوطه به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری صادر میشود.
۵- خدماتی:
برنامه حسابداری خدماتی ناپال با استفاده از تجربه ۲۰ سال اخیر شرکت ایده آل سیستم بر اساس نیاز شرکت های خدماتی ارائه شده است.
در این سیستم شما می توانید خدمات دریافتی و ارائه شده به مشتریان و دریافت ها و پرداخت های مرتبط و همچنین پس از ارائه خدمات در پرونده مشتری میزان رضایت ایشان را از خدمات دریافتی ثبت نمایید.
نرم افزار ایده آل برای شرکت های متوسط و بزرگ بازرگانی و تولیدی و سازمانها طراحی شده و بطور تخصصی نیازهای مدیران ارشد را برآورده می نماید.
این نرم افزار شامل هفت نوع می باشد:
۱- بازرگانی:
با توجه به وجود فضای رقابتی شدید بین سازمان ها و شرکت های مختلف امروزه رمز موفقیت هر سازمانی در گرو برنامه ریزی درست و کنترل مناسب بر روند فعالیت های صورت گرفته و همچنین پاسخگویی سریع به نیاز های مشتریان است.
بسته بازرگانی نرم افزار مالی ایده ال شامل نرم افزار حسابداری ،نرم افزار خزانه داری ،نرم افزار انبار ،نرم افزار خرید و فروش و سیستم بازاریابی و گزارش تحلیل ۳۵۰۰ میباشد .
ارتباط موثر و کنترل شده این نرم افزارها و ارتباط تمامی سیستم ها با واحد مالی از طریق سیستم کارتابل باعث میشود که یکپارچگی کاملی در مجموعه پدید آید.
در این سیستم مالی یکپارچه تمامی عملیات یک شرکت بازرگانی از ثبت سفارش برای کالا تا تحویل کالا و تمامی عملیات دریافت و پرداخت های مرتبط با آن با جزییات کامل و با توجه به روند فعالیت آن قابل پیاده سازی میباشد .
همچنین گزارشات کامل آن مانند گزارش تحلیل ۳۵۰۰ باعث میشود تا مدیران بازرگانی و سایر مدیران بتوانند تحلیل جامعی از روند فعالیت های مجموعه داشته باشند.
۲- تولیدی:
یکی از مهمترین دغدغه های مدیران مجموعه های تولیدی، کنترل و نظارت بر پروسه تولید است. اگر پروسه تولید به خوبی کنترل نشود باعث کاهش قدرت رقابتی و افزایش هزینه های (سربار) تولید می گردد.
بسته نرم افزار تولیدی ایده آل با ویژگی ها و امکانات خاص همانند ثبت و تحلیل پروسه تولید، ثبت سفارشات تولید، موجودی محصولات نیمه ساخته، موجودی مواد اولیه نزد پیمانکاران، محاسبه بهای تمام شده و غیره می تواند به مدیران در جهت تصمیم گیری بهتر یاری رساند.
۳- پیمانکاری:
شرکت ایده آل سیستم نسخه ویژه ای از نرم افزارهای خود را جهت شرکتهای پیمانکاری طراحی نموده است .که درآن شرکتهای پیمانکاری با توجه به ماهیت فعالیت خود و نیز کارگاههای متعددی که در سطح کشور دارند و نیز پروژه ها و قراردادها و مشاوران متعددی که با آنها سر و کار دارند ، می توانند از ویژگیهای این سیستم استفاده نمایند .
یکی از ویژگیهای نرم افزار حسابداری پیمانکاری ایده آل امکان معرفی سر فصلهای حسابداری ۷ سطحی و معرفی ۲ مرکز حساب ۷ سطحی موازی جهت هر سر فصل حسابداری می باشد.
که مراکز۱ جهت تعریف پیمانکاران مرتبط و مراکز ۲ جهت معرفی پروژه ها استفاده میگردد.
همچنین در نرم افزار حسابداری پیمانکاری میتوان با معرفی انبارها و مراکز مصرف و تحویل گیرندگان کالای مربوط به هر پروژه بر میزان مصالح خریداری شده و ارسال شده به هر پروژه نظارت داشت که شرکتهای پیمانکاری می توانند از آنها به شکلهای مختلف برای امور مختلف خود از جمله محاسبه قیمت تمام شده و سود و زیان هر پروژه و هر قرارداد و وضعیت هر یک از مشاوران و پیمانکاران استفاده نمایند .
۴- فروشگاه های زنجیره ای:
شرکت ایده آل سیستم جهت بهرمندی مدیران اصناف از یک نرم افزار مالی هوشمند و قدرتمند و در عین حال ساده، سیستم فروشگاهی ایده آل را طراحی و تولید نموده است.
نسخه نرم افزار فروشگاه های زنجیره ای نرم افزار ایده آل با توجه به ویژگی ها و امکانات خاصی همانند آنالیز فروش، کنترل موجودی در انبارها و قفسه ها،سطح قیمت کالاها، تخفیف های متنوع و غیره می تواندسرعت و دقت را در فروشگاههای زنجیره ای افزایش دهد.
همچنین شما می توانید در این سیستم با استفاده از دستگاه بارکدخوان و pos سرعت ثبت عملیات فاکتور فروش و دریافت وجه را بالا برده و کارایی کاربران هر صندوق را افزایش دهید.
۵- انتشارات:
گروهی از مجموعه مشتریان مصرف کننده نرم افزار حسابداری ایده آل شرکت های نشر می باشند . شرکت ایده آل سیستم با توجه به سوابق و تجربه ای که با این گروه از مشتریان داشته است نرم افزار حسابداری جامعی به نام ایده آل انتشارات طراحی نموده است .
نرم افزار حسابداری جامع انتشارات ایده ال به گونه ای طراحی شده است که تمامی استاندارهای مربوط به حوزه نشر و چاپ را دارا می باشد .
گزارشهای مدیریتی ومرتبط با حوزه نشر که در این نرم افزار وجود دارد موجب میگردد تا سیاست ها و اهداف مورد نظر مجموعه به صورت کامل اجرا گردد.
در این نرم افزار حسابداری شرکت های نشر می توانند تمام نشریات خود را طبقه بندی کرده وبر اساس این طبقه بندی گزارش های متنوع تهیه نمایید .
همچنین امکان طبقه بندی مشتریان ، نمایندگان فروش ، مناطق جغرافیایی باعث می شود تا در زمینه پخش و فروش نشریات گزارش های کامل و کاربردی تهیه گردد.
از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار حسابداری امکان ارتباط با سایر نرم افزارهای مرتبط مانند نرم افزار CRM می باشد.
امکان ارتباط قسمت تولید و چاپخانه با بخش انبار و تعیین بهای تمام شده محصولات با استفاده از فرمول های مختلف در بخش تولید امکان پذیر میباشد.
ارتباط بخش های مختلف نرم افزار حسابداری شرکت های نشر مانند بخش حسابداری، خرید، فروش، انبار، خزانه داری، تولید و ارتباط با مشتری(CRM) باعث می گردد تا ثبت عملیات با سرعت وسهولت بیشتری انجام گیرد .
امکان تعریف تخفیف های مختلف با درصد های مشخص موجب میشود تا در زمان برگزاری نمایشگاه و فروش های ویژه بتوان میزان فروش و تخفیف را مدیریت نمود.
امکان کنترل دقیق بر نحوه ورود اطلاعات توسط کاربران به وسیله نرم افزار” ژورنال کاربری ” و کاهش خطاهای انجام شده در سیستم ورود اطلاعات امکان تعریف قیمت های مختلف برای هر نشریه یا کتاب با توجه به نوع مشتری وبسیاری از امکانات دیگر که با بررسی دقیق روند کار نشریات مختلف در نرم افزار حسابداری شرکت های نشر در نظر گرفته شده است .
۶- شهرداری:
طی ۲۷ سال فعالیت اخیر شرکت ایده آل سیستم ، نرم افزارهای این شرکت مورد استقبال طیف گسترده ای از شهرداریها و سازمانهای تابعه و شرکتهای تحت پوشش شهرداریها قرار گرفته است .
بنا به استقبال سازمانهای مربوطه ، این شرکت نرم افزارهای خود را جهت شهرداری ها به طور سفارشی تغییر داده و جامعیت ویژه ای به آنها بخشیده است .
در حال حاضر نرم افزارهای حوزه مالی اداری مربوط به شهرداریها به طور کامل توسط شرکت ایده آل سیستم تهیه شده است و این نرم افزارها میتوانند در صورت سفارش و با ارتباط هوشمند ، خود را با نرم افزار مربوط به شهرسازی مرتبط نموده و یک سیستم جامع ، یکپارچه و Paper Less شهرداری را ایجاد نمایند .
در حال حاضر نرم افزارهای این شرکت در بیش از ۴۰ شهرداری در کل کشور از جمله شهرداری مرکزی رشت و شهرداری مناطق و سازمانهای تابعه آن در حال بهره برداری می باشند که با توجه به تلاش این شرکت در گسترده تر نمودن طیف و فعالیت های خود در این سازمانها همواره شاهد رشد چشمگیر حضور ایده آل سیستم در شهرداریها خواهیم بود .
۷- یکپارچه:
ویژه شرکت های بزرگی طراحی گردیده است که به دلیل گستردگی فعالیت تمامی نرم افزارهای تولیدی شرکت نرم افزار حسابداری ایده آل سیستم را نیاز دارند.
از ویژگی های مهم این بسته نرم افزار حسابداری نامحدود بودن تعداد کاربران آن می باشد که می تواند شرکت های با تعداد کاربر بالا را پوشش دهد. همچنین ارائه رایگان زیر سیستم های تولید شده شرکت ایده آل سیستم به مدت یکسال از دیگر ویژگی های این نسخه می باش