برنامه حسابداری الماس گروه

حسابداری الماس سافت:

جهت دانلود آموزش به انتهای مطلب مراجعه کنید

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس SQL
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و سبک
  • قابلیت شبکه دارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : اصفهان – نجف آباد – خیابان ۱۷ شهریور شرقی – جنب بنیاد مسکن – ساختمان الماس اسپادانا
  • تلفن:  ۴۲۶۴۰۰۶۰-۰۳۱

الماس سافت

  • سما
  • سنا 
  • سیما 
  • صبا
  • حقوق و دستمزد

جهت استفاده در :

مشاوران املاک

سایر امکانات

  • نصب سریع و راحت ،کاربری ساده ، کارکرد سریع و دقیق
  • عدم نیاز به اطلاعات تخصصی ، گزارشات متنوع ، گزارشات مالیات بر ارزش افزوده
  • تکنولوژی روز
  • قابل نصب بر روی ویندوز های  vista,xp,seven 32,64 bit,8
  • قفل سخت افزاری
  • راهنمای صوتی و تصویری
  • پایگاه داده Microsoft Sql Server

 

سامانه مدیریت املاک الماس(سما)

    • امکان درج مبایعه نامه
    • امکان محاسبه حق الزحمه مشاوره مبایعه نامه و اجاره نامه بر اساس تعرفه اتحادیه
    • امکان جستجوی مبایعه نامه و اجاره نامه بر اساس کد رهگیری و سریال
    • امکان جستجوی مبایعه نامه و اجاره نامه بر اساس نام و مشخصات طرفین قرارداد، آدرس و مشخصات ملک ، نوع ملک و غیره
    • امکان چاپ پیش نویس مبایعه نامه
    • امکان درج اجاره نامه
    • صدور خودکار صورتحساب برای خریدار ، فروشنده ، موجر و مستاجر بر اساس فاکتور استاندارد ارزش افزوده
    • امکان چاپ پیش نویس اجاره نامه
    • امکان درج کلیه امور مالی ، نقد و چک
    • امکان تهیه اطلاعات خرید و فروش فصلی ( ماده ۱۶۹ مکرر) در قالب فایل TTMS
    • امکان محاسبه ارزش افزوده دریافتنی و پرداختنی جهت درج در سایت سازمان امور مالیاتی کشور (e-vat.ir)
    • امکان تهیه گزارش پیش نویس دفتر درآمد و هزینه جهت تحریر
    • امکان تهیه گزارش سود و زیان طبق استاندارد سازمان امور مالیاتی جهت صاحبان مشاغل بند ب . ج
    • دفترچه تلفن با جستجوی پیشرفته
    • انتقال طرفین قرارداد به دفترچه تلفن

الماس املاک

جهت استفاده در :

نمایشگاه اتومبیل

سایر امکانات

  • نصب سریع و راحت ،کاربری ساده ، کارکرد سریع و دقیق
  • عدم نیاز به اطلاعات تخصصی ، گزارشات متنوع ، گزارشات مالیات بر ارزش افزوده
  • تکنولوژی روز
  • قابل نصب بر روی ویندوز های  vista,xp,seven 32,64 bit,8
  • قفل سخت افزاری
  • راهنمای صوتی و تصویری
  • پایگاه داده Microsoft Sql Server

 

سامانه نمایشگاه اتومبیل الماس(سنا)

  • امکان درج مبایعه نامه
  • امکان محاسبه حق العمل نمایشگاه براساس تعرفه اتحادیه
  • صدور خودکار صورتحساب برای خریدار و فروشنده براساس فاکتور استاندارد ارزش افزوده
  • امکان جست و جوی مبایعه نامه براساس کلیه اقلام قرارداد
  • امکان چاپ پیش نویس مبایعه نامه
  • امکان تهیه اطلاعات خرید و فروش فصلی (ماده ۱۶۹ مکرر)در قالب فایل TTMS
  • امکان محاسبه ارزش افزوده دریافتی و پرداختی جهت درج در سایت سازمان امور مالیاتی کشور (e-vat.ir)
  • اامکان درج کلیه امور مالی ،نقد و چک
  • دفتر چه تلفن با جست و جوی پیشرفته

الماس نمایشگاه

جهت استفاده در :

 

  • فروشگاهها (کلیه صنوف)

سایر امکانات

  • نصب سریع و راحت ،کاربری ساده ، کارکرد سریع و دقیق
  • عدم نیاز به اطلاعات تخصصی ، گزارشات متنوع ، گزارشات مالیات بر ارزش افزوده
  • پشتیبانی مناسب، آموزش در محل
  • تکنولوژی روز
  • قابل نصب بر روی ویندوز های  vista,xp,seven 32,64 bit,8
  • شبکه و تک کاربر
  • قفل سخت افزاری
  • راهنمای تصویری
  • پایگاه داده Microsoft Sql Server

این نرم افزار شامل۴ نسخه به ترتیب الماس ساده،برنزی ، نقره ای و طلایی می باشد که به شرح هریک در ذیل می پردازیم :

 

نسخه الماس ساده/فروشگاهی

  • امکان معرفی اشخاص و گروه بندی آنها(خریدار، فروشنده، همکار، ویزیتور و…)
  • امکان معرفی انبار
  • امکان معرفی کالاها و گروه بندی در ۲ یا ۳ سطح شامل گروه اصلی، گروه فرعی و مشخصات کالا
  • امکان معرفی انواع واحد شمارش کالا
  • (امکان معرفی حسابها در ۴ سطح شامل کل، معین، تفصیل و یک حساب شناور(مرکز
  • امکان تعیین حسابهای خاص(صندوق، اسناد، بانکها و…) جهت صدور اتوماتیک اسناد حسابداری فروش و صندوق
  • امکان ثبت انواع فاکتورها شامل خرید، فروش، برگشت از خرید یا فروش، صدور پیش فاکتور
  • ثبت اطلاعات تکمیلی فاکتور مانند شماره مرجع و تاریخ مرجع
  • امکان تعیین ویزیتور، مامور پخش و مامور وصول در فاکتور به همراه درصد هر کدام ا
  • امکان ثبت عملیات مالی فاکتور شامل نقد، چک، کارت بانک
  • امکان طراحی فرمت چاپ فاکتور توسط کاربر
  • مشاهده سود ناخالص فاکتور فروش
  • خلاصه عملیات کالا و صورتحساب شخص در فاکتور
  • فروش از طریق دستگاه بارکد خوان
  • خرید و فروش کالای سریالی
  • امکان ثبت اطلاعات مالیاتی اشخاص و شرکت ها
  • محاسبات مالیات بر ارزش افزوده، چاپ فاکتور رسمی و تهیه فایلهای دوره ای مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان ثبت عملیات جامع مالی شامل دریافت و پرداخت نقدی، دریافت و پرداخت چک، حواله نقد از بانک و رسید نقد در بانک
  • امکان ثبت عملیات چکها شامل پاس یا برگشت چک پرداختی، نقد کردن چک صندوق، خواباندن چک به حساب بانکها، واگذاری چک به اشخاص، وصول چک در جریان وصول بانکها، برگشت چک دریافتی
  • امکان صدور اسناد حسابداری(سند دوبل)
  • امکان کپی فرم اسناد و فاکتورها
  • امکان طراحی فرمت چاپ فاکتور توسط کاربر
  • امکان خروجی گزارشات بصورت فایل اِکسل
  • گزارشات حسابداری شامل دفتر روزنامه(امکان انتخاب تعداد ردیف دفتر روزنامه)، دفتر کل، معین و تفصیلی، اسناد دریافتنی و پرداختنی، نمایش درختی حسابها، تراز آزمایشی چهارستونی، چاپ اسناد حسابداری، سود ناخالص فاکتورها، گزارش صورتحساب اشخاص، گزارش سود و زیان ویژه، گزارش ترازنامه
  • امکان مشاهده خلاصه اسناد سیستم با ذکر مرجع و شرح آن تحت عنوان “جدول اسناد
  • امکان مرور حسابها، مشاهده و اصلاح فاکتورها، فرمهای مالی و سند حسابداری در تراز آزمایشی
  • گزارشات انبار شامل لیست کالاها، موجودی تعدادی و ریالی کالا، کاردکس انبار(تعدادی و ریالی)، گردش کالا و گزارش فاکتورها
  • سایر امکانات سیستم شامل نمایش خلاصه وضعیت سیستم هنگام ورود به سیستم
  • ثبت اطلاعات تکمیلی فاکتور مانند شماره مرجع و تاریخ مرجع
  • عملیات ابتدای دوره، عملیات انتهای دوره، عملیات سال مالی، ارسال پیام کوتاه، ایجاد نسخه پشتیبان، پیکربندی سیستم، ماشین حساب

 

الماس برنزی

  • عملیات در چند انبار
  • تعریف و تعیین سطوح دسترسی کاربران
  • محاسبه راس چکها
  • چاپ حواله در فاکتور
  • چاپ رسید پرداختها و دریافتهای عملیات مالی
  • تعریف دو واحد شمارش برای هر کالا
  • تعریف تعداد واحد نامحدود برای هر کالا
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش
  • درج تخفیف ردیفی در فاکتور فروش

 

الماس نقره ای

  • فاکتور برگشت از فروش با تعیین فاکتور فروش مرتبط
  • سایر اضافات و کسورات فاکتور
  • ثبت کلمات متداول
  • درج و کنترل تاریخ تسویه فاکتور فروش
  • ثبت کالای امانی و گزارش آن
  • گزارش کنترل مانده حسابها
  • گزارش کنترل اقلام اطلاعاتی(جستجوی جامع اسناد)
  • گزارش عملکرد اشخاص
  • گزارش دفتر انبار و اشخاص
  • گزارش عملکرد فروش
  • گزارش عملکرد ویزیتور
  • گزارش کالای قابل سفارش

 

الماس طلایی

  • تعریف حساب ترکیبی
  • تعریف انواع مشتری و سایر مشخصات
  • تخصیص انواع قیمت به انواع مشتری
  • عملیات انبارگردانی
  • عملیات انتقال تعدادی کالا بین انبارها
  • گزارش حسابهای ترکیبی
  • امکان عطف اسناد
  • گزارش سود و زیان کالا
  • امکان بستن اسناد
  • گزارش کاربران
  • گزارش سندهای عطف
  • فروش اقساطی و دفترچه قسط
  • گزارش جامع فروش
  • امکان صدور سند اتوماتیک ویزیتور، مامور پخش و مامور وصول در فاکتور و گزارشات آن
  • امکان عطف اسناد
  • رسید و حواله تعدادی
  • تعریف فرمول تولید و عملیات تولید و مونتاژ
  • ارسال پیامک گروهی
  • امکان چاپ بارکد

نرم افزار حسابداری الماس

  جهت استفاده در :

  • شرکت های تولیدی
  • شرکت های پیمانکاری
  • شرکت های بازرگانی
  • شرکت های خدماتی
  • شرکت های پخش

این نرم افزار شامل سامانه های حسابداری و خزانه ، انبار تعدادی و ریالی ، فروش و بازرگانی می باشد که دارای امکانات متنوع به شرح زیر می باشد :

  • کلیه سیستم ها دارای امکان تعریف اطلاعات پایه به صورت نامحدود اعم از:تعریف اشخاص،تعریف حساب،انبار،کالا و بانک می باشد.
  • کلیه سیستم ها دارای امکانات عمومی شامل عملیات انتهای دوره، عملیات سال مالی، ایجاد نسخه پشتیبان، پیکربندی سیستم، ارسال پیام کوتاه، نمایش خلاصه وضعیت سیستم هنگام ورود، تعریف و تعیین سطوح دسترسی کاربران، ثبت کلمات متداول و گزارش کاربران می باشند.
  • ابزار گزارش ساز جهت ایجاد گزارشات دلخواه و مدیریت آنها توسط کاربر
  • داشبورد مدیریتی با قابلیت تهیه گزارشات مدیریتی تحت وب و مشاهده گزارشات از طریق اینترنت،موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید،IOS
  • امکان استفاده در بستر اینترنت به صورت فرا منطقه ای به ازای هر قفل
  • شبکه نامحدود هر سامانه vista,xp,seven 32,64 bit,8
  • شبکه نامحدود هر سامانه
  • امکان استفاده چند شرکتی (نا محدود)
  • قفل اضافه نمایشی

 

حسابداری و خزانه

  • امکان معرفی حسابها در ۴ سطح شامل کل، معین، تفصیلی و یک سطح شناور(مرکز هزینه / پروژه)
  • تعیین حسابهای خاص(صندوق / اسناد / بانکها و…) جهت صدور اتوماتیک اسناد حسابداری خزانه، فروش و انبار
  • مدیریت صدور اسناد حسابداری
  • امکان کپی فرم سند
  • مدیریت دریافت و پرداخت شامل دریافت و پرداخت نقدی، دریافت و پرداخت چک، حواله نقد از بانک، رسید نقد در بانک، پاس یا برگشت چک پرداختی، نقد کردن چک صندوق، خواباندن چک به حساب بانکها، واگذاری چک به اشخاص، وصول چک در جریان وصول بانکها، برگشت چک دریافتی
  • چاپ رسید پرداختها و دریافتهای عملیات مالی
  • امکان معرفی و تنظیم سایر عملیات دریافت و پرداخت
  • گزارشات حسابداری شامل دفتر روزنامه(امکان انتخاب تعداد ردیف دفتر روزنامه)، کل، معین و تفصیلی، اسناد دریافتنی و پرداختنی، نمایش درختی حسابها، تراز آزمایشی چهارستونی، چاپ اسناد حسابداری، گزارش سود ناخالص فاکتورها
  • گزارش صورتحساب اشخاص
  • گزارش کنترل مانده حسابها
  • گزارش کنترل اقلام اطلاعاتی(جستجوی جامع اسناد)
  • گزارش حسابهای ترکیبی، گزارش ترازنامه
  • امکان مرور حسابها
  • مشاهده و اصلاح فاکتورها، فرم های دریافت و پرداخت و سند حسابداری در تراز آزمایشی
  • امکان مشاهده خلاصه اسناد سیستم با ذکر مرجع و شرح آن تحت عنوان “جدول اسناد”
  • محاسبه راس چکها و فاکتورها
  • تعریف حساب ترکیبی
  • ترکیب اسناد و گزارش آن
  • مرتب سازی و بستن اسناد
  • امکان خروجی گزارشات بصورت فایل اِکسل

 

خرید/ فروش و بازرگانی

  • امکان ثبت انواع فاکتورها شامل خرید، فروش، برگشت از خرید، برگشت از فروش، پیش فاکتور خرید، پیش فاکتور فروش
  • امکان کپی فرم فاکتور
  • امکان ثبت اطلاعات تکمیلی فاکتور مانند شماره مرجع و تاریخ مرجع
  • درج و کنترل تاریخ تسویه فاکتور فروش
  • امکان معرفی اشخاص و گروه بندی آنها(خریدار، فروشنده، همکار، ویزیتور و…)
  • امکان تعیین ویزیتور، مامور پخش و مامور وصول و صدور سند اتوماتیک آن در حین صدور فاکتور و گزارشات آن
  • تعیین درصد ویزیتور بصورت کلی، در سطح گروه کالا و به تفکیک هر کالا
  • ثبت عملیات مالی فاکتور شامل نقد، چک، کارت بانک
  • امکان مشاهده سود ناخالص فاکتور فروش، وضعیت کالا و صورتحساب شخص هنگام صدور فاکتور و امکان چاپ مانده حساب در فاکتور
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش
  • درج تخفیف ردیفی در فاکتور فروش
  • ثبت سایر اضافات و کسورات فاکتور
  • امکان محاسبه راس چکها و فاکتورها
  • گزارشات فروش شامل فاکتورها، گردش کالا، عملکرد کالا و اشخاص، گزارش عملکرد فروش، مرور فاکتورها، تحلیل خرید و فروش و گزارشات جامع فروش
  • تعریف انواع مشتری و سایر مشخصات
  • تخصیص انواع قیمت به انواع مشتری
  • استفاده از دستگاه بارکد خوان در فاکتور و چاپ بارکد
  • کالای سریالی و امکان کنترل کالا براساس سریال
  • امکان خرید و فروش کالای امانی
  • امکان ثبت اطلاعات مالیاتی اشخاص و شرکت ها
  • محاسبات مالیات بر ارزش افزوده، چاپ فاکتور رسمی و تهیه فایلهای دوره ای مالیات بر ارزش افزوده

 

انبار تعدادی و ریالی

  • امکان معرفی ۹۹۹ انبار
  • امکان معرفی کالاها و گروه بندی کالا در ۲ یا ۳ سطح شامل گروه اصلی، فرعی و مشخصات کالا
  • امکان معرفی انواع واحد شمارش کالا
  • امکان تعریف دو واحد شمارش برای هر کالا
  • گزارشات انبار شامل لیست کالاها، موجودی تعدادی و ریالی کالاها، کاردکس انبار تعدادی و ریالی، کاردکس کالا، گزارش دفتر انبار و اشخاص، کاردکس کالا و اشخاص، گزارش کالای قابل سفارش
  • رسید و حواله تعدادی
  • عملیات انتقال تعدادی کالا بین انبارها
  • تعریف فرمول تولید و صدور رسید و حواله تعدادی مرتبط
  • صدور سند مصرف و گزارشات مصرف
  • ثبت کالای امانی و گزارش آن
  • عملیات انبار گردانی

 

حقوق و دستمزد

  • امکان تعریف انواع وضعیتهای بیمه همراه با ضرائب مختلف، انواع مالیات با ضرائب و یا جدول مالیاتی مورد نیاز
  • امکان تعریف اقلام اطلاعاتی کارکرد، تعریف مبالغ حکمی مستمر و مبالغ حکمی غیر مستمر
  • تعریف اطلاعات پرسنلی و تخصیص ضمائم از قبیل عکس و اسناد ایشان در قالب فایل تصویری و صدور احکام مختلف از قبیل استخدام، افزایش حقوق
  • امکان برقراری ارتباط با سیستم دستگاه کارتخوان از طریق فایل Text جهت ورود اطلاعات کارکرد پرسنل
  • امکان محاسبه سنوات، تسویه حساب، محاسبه عیدی و پاداش پرسنل
  • امکان تنطیم پارامتهای قابل نمایش در فیش حقوقی توسط کاربر سیستم
  • امکان تهیه سی دی بیمه
  • امکان تهیه دیسکت بانک
  • امکان تهیه فایل مالیات حقوق مورد نیاز اداره دارایی
  • امکان تهیه لیست حقوق، مالیات، بیمه و کارکرد پرسنل

امکانات و ویژگی های اصلی نرم افزار:

سیستم حقوق امکانات متنوع بسیاری دارد ،امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار را می توان به شرح ذیل بیان کرد:
• امکان تعریف انواع وضعیتهای بیمه همراه با ضرائب مختلف
• امکان تعریف انواع مالیات با ضرائب و یا جدول مالیاتی مورد نیاز
• امکان تعریف اقلام اطلاعاتی کارکرد طبق نیاز سازمان
• امکان تعریف انواع استخدام در تخصیص آن طبق احکام مختلف به پرسنل.
• امکان تعریف مبالغ حکمی مستمر طبق نیاز سازمان
• امکان تعریف مبالغ حکمی غیر مستمر طبق نیاز سازمان
• امکان تعریف اطلاعات پرسنلی و تخصیص ضمائم از قبیل عکس و … پرسنل در قالب فایل تصویری
• امکان صدور احکام مختلف از قبیل استخدام ، افزایش حقوق و … برای هر پرسنل و نیز تعیین تاریخ اجرای هر حکم
• امکان تعیین پارامترهای محاسبه حقوق توسط کاربر سیستم
• امکان تعریف و اعطای انواع وام به پرسنل
• امکان برقراری ارتباط با سیستم دستگاه کارتخوان از طریق فایل Text جهت ورود اطلاعات کارکرد پرسنل.
• امکان صدور انواع احکام قطع رابطه
• امکان محاسبه سنوات و تسویه حساب پرسنل
• امکان محاسبه عیدی و پاداش پرسنل
• امکان تنطیم پارامتهای قابل نمایش در فیش حقوقی توسط کاربر سیستم
• امکان تهیه دیسکت بیمه
• امکان تهیه دیسکت بانک
• امکان تهیه فایل مالیات حقوق مورد نیاز اداره دارایی
• امکان تهیه لیست حقوق ، مالیات ، بیمه و کارکرد پرسنل
• امکان ساخت هرگونه گزارش مورد نیاز توسط مدیر سیستم در اسرع وقت.

 

 

جهت دانلود این برنامه بر روی دانلود زیر کلیک کنید

دانلود آموزش برنامه حسابداری سیما

حجم: ۶ مگابایت

نوع فایل:PDF

دانلود

دانلود آموزش برنامه حقوق و دستمزد

حجم: ۲ مگابایت

نوع فایل:PDF

دانلود

دانلود برنامه حقوق و دستمزد

حجم: ۳۸ مگابایت

نوع فایل:EXE

دانلود

آپدیت برنامه حقوق و دستمزد

این مطلب را نیز بخوانید

بر نامه حقوق و دستمزد سیب

برنامه حسابداری کسبه: برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید خلاصه ای درباره برنامه: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *