قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / برنامه های حسابداری / برنامه غیر رایگان حسابداری / برنامه حسابداری داده پردازان ارگس

برنامه حسابداری داده پردازان ارگس

برنامه حسابداری داده پردازان ارگس:

برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو ندارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس SQL
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده
  • قابلیت شبکه ندارد
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : تهران، میدان هفت تیر ، مفتح جنوبی ، نبش کوچه افشار ، پلاک ۱۵۷
  • تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۵۶۳۰
  • سایت: argess.ir

شرکت داده پردازان ارگس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با هدف تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی، بازرگانی، صنعتی و اداری آغاز نموده است، این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تواتنمندی نیروی انسانی و با اتکا بر سالها تجربه و نیز با بهره گیری از نظرات کاربران وخریداران و پیشنهادات و انتقادات سازنده متخصصین در این امر، همواره در جهت توسعه و تکمیل نرم افزارهای خود گام برداشته و پیشرفت و موفقیت خود را در گرو همین پویایی دانسته است تا جایی که توانسته است در صنعت IT کشور جایگاه مناسبی را در بین شرکت های فعال در حوزه ی انفورماتیک کشور کسب نماید.

  • باتیز
  • سما
  • بیت

http://نرم افزار حسابداری باتیز نرم افزاری برای شرکت های متوسط و بزرگ می باشد. امکانات وسیع این نرم افزار باعث شده است که نرم افزار حسابداری باتیز برای شرکت های خدماتی ، بازرگانی ، صنعتی ، پیمانکاری و سایر مشاغل مفید بوده و نیازهای آنها را تحت پوشش قرار دهد.

 

نرم افزار حسابداری باتیز شامل ۷ بخش و حدود ۲۵ زیر سیستم می باشد که در زیر به آنها می پردازیم.

۱ – حوزه حسابداری و مالی: نرم افزار حسابداری مالی یک نرم افزار حسابداری ۶ سطحی می باشد که دارای ۳ سطح گروه ، کل ، معین و سه سطح تفضیلی شناور می باشد. این نرم افزار قادر است که کلیه اقسام حسابداری از قبیل خدماتی ، بازرگانی ، صنعتی و بهای تمام شده و پیمانکاری را پاسخگو باشد.

۲ – حوزه انبار و حسابداری انبار: این حوزه شامل زیر سیستم های انبار و حسابداری انبار می باشد.

۳ – حوزه تدارکات و خرید: این بخش شامل زیر سیستم های مدیریت سفارشات و درخواست ها ، سیستم خرید داخلی و سیستم خرید خارجی می باشد

۴ – حوزه بازرگانی و فروش: شامل زیر سیستم های مشتریان و فروش ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، خدمات پس از فروش و توزیع و پخش می باشد

۵ – حوزه منابع انسانی: شامل زیر سیستم های پرسنلی و کارگزینی ، حقوق و دستمزد ، آموزش می باشد.

۶ – حوزه تولید و حسابداری صنعتی: شامل زیر سیستم های برنامه ریزی تولید ، تولید و بهای تمام شده می باشد.

۷ – بخش مهندسی و استاندارد: شامل زیر سیستم های تعمیر و نگهداری (نت یا PM) ، کالیبراسیون ، کنترل کیفیت و سایر زیر سیستم های مهندسی می باشد.

۸ – حوزه اتوماسیون اداری: اتوماسیون اداری امروزه یکی از بخش های جدایی ناپذیر نرم افزارهای حسابداری یکپارچه است که برای گردش نامه های اداری در سازمان به کار می برد.

سایر امکانات

در صورت درخواست ، آیا تغییرات مورد نیاز مشتری در نرم افزار حسابداری اعمال می شود ؟ بلی. تغییرات به دو صورت هستند. یا اینکه مربوط به توسعه نرم افزار حسابداری هستند و برای همه کاربران کاربرد دارد و یا اینکه خاص هر مشتری هستند و برای دیگر مشتریان کاربردی ندارد. در هر دو صورت ، تغییرات درخواستی اعمال خواهد شد. فقط هزینه اعمال تغییرات خاص که برای دیگران کاربرد ندارد بیشتر است.

 

نرم افزار حسابداری سما (سیستم مالی ارگس) یک نرم افزار یکپارچه حسابداری می باشد که شامل ۷ نرم افزار می باشد. این نرم افزار مخصوص شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده است. نرم افزار حسابداری سما دارای امکانات مختلفی می باشد که آنها را در زیر مرور خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری سما شامل حسابداری ، انبار ، خرید و فروش ، دریافت و پرداخت ، عملیات چک ، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، حقوق و دستمزد ، تولید و بهای تمام شده و دبیرخانه می باشد که در زیر شرح داده شده اند:

۱ – حسابداری مالی: نرم افزار حسابداری مالی سما یک نرم افزار حسابداری ۴ سطحی است که دارای سه سطح گروه ، کل و معین در سطح حساب می باشد و یک سطح تفضیلی شناور نیز دارد. مرور حسابهای این سیستم به صورت ماتریسی است و قدرت گزارش گیری زیادی به کاربران می دهد. این سیستم مخصوص شرکت های خدماتی و شرکت های بازرگانی می باشد.

۲ – نرم افزار خزانه داری : نرم افزار خزانه داری سما شامل عملیات دریافت و پرداخت و عملیات چکهای دریافتی و پرداختی می باشد. در این سیستم امکان ثبت دریافت و پرداخت به صورت نقد و چک و عملیات کارت به کارت وجود دارد.

۳ – نرم افزار انبار و حسابداری انبار: نرم افزار انبار و حسابداری انبار دارای کلیه امکانات مربوط به انبار داری حرفه ای را دارا می باشد. در این سیستم امکان گروه بندی کالاها در ۴ سطح و امکان تعریف گروههای فرعی برای کالاها ، تعریف انواع انبار ها و امکان مشخص کردن خصوصیاتی برای کالا، بحث سریال ها و بارکد در انبار و … لحاظ شده است.

۴ – نرم افزار مشتریان و فروش: سیستم مشتریان و فروش شامل کلیه امکانات فروش می باشد. این قسمت دارای تواناییهای بالایی می باشد که نمی توان در این مطالب مختصر دکر کرد. ولی به طور اجمال می توان به قسمت های مربوط به مشتریان و گروه بندی آنها، بازاریابها و واسط های فروش ، عوامل تاثیر گذار در فاکتور مانند تخفیف و اضافات ، پیش فاکتور و سفارش کالا و فاکتور فروش و برگشت از فروش اشاره کرد. گزارشات متنوع و تنظیمات سند اتوماتیک دست کاربر را از هر لحاظ باز گذاشته و کاربر به راحتی می تواند سیستم های متنوع فروش را با آن پیاده سازی نماید. از موارد دیگر این سیستم امکان قسط بندی کردن مبلغ فاکتور ، ارتباط تنگاتنگ با خزانه داری برای تعیین مانده حساب مشتریان و هشدار سررسید بدهی مشتریان را می توان نام برد. هنگام ورود به سیستم می توان تنظیم کرد که مشتریان بدهکاری که موعد پرداخت وجه آنها گذشته است را هشدار دهد.

۵ – نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شامل ثبت اطلاعات مشتریان بالقوه و ثبت فعالیت های انجام شده برای آنها می باشد.

۶ – نرم افزار حقوق و دستمزد: نرم افزار حقوق و دستمزد شامل کلیه امکانات مربوط به تعریف پرسنل و احکام و کارکرد و محاسبات حقوق و دستمزد می باشد. این زیر سیستم به صورت پارامتریک طراحی شده است و می تواند برای بسیاری از شرکت ها با محاسبات مختلف و پیچیده مورد استفاده قرار گیرد.

۷ – نرم افزار اموال و دارایی ثابت: نرم افزار اموال و دارایی ثابت شامل ثبت کارت اموال و فرم محاسبه استهلاک می باشد.

۸ – نرم افزار تولید و بهای تمام شده: نرم افزار تولید و بهای تمام شده شامل تعریف فرمول ساخت ، ثبت تولید روزانه و محاسبات مربوط به بهای تمام شده است .

سایر امکانات

نرم افزار حسابداری بیت، یک نرم افزار برای شرکت های بازرگانی کوچک می باشد. این سیستم (برنامه) مخصوص شرکت های کوچک و فروشگاهها طراحی شده است. این نرم افزار رقیب اصلی برای نرم افزارهایی است که برای کسب و کارهای کوچک تهیه شده اند. در زیر برخی از امکانات این نرم افزار را مرور خواهیم کرد.

بسته نرم افزار حسابداری بیت شامل موارد زیر است:
۱- بخش اطلاعات پایه
۲- بخش خرید کالا و انبارداری
۳- بخش فروش کالا
۴- بخش دریافت و پرداخت (خزانه داری)
۵- بخش دفتر و عملیات چک (خزانه داری)
۶- بخش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
۷- بخش حسابداری (دفتر داری یا Accounting)

سایر امکانات

 

دانلود نسخه رایگان راس گیری و چاپ چک ارس(ساده)

حجم: ۷ مگابایت

نوع فایل:ZIP

دانلود

دانلود برنامه حسابداری باتیز

حجم: ۶۰ مگابایت

نوع فایل:EXE

دانلود

صفحه دانلود آموزش ها و فایل های مورد نیاز

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری فرارایانه(رایگان)

برنامه حسابداری فرا رایانه: برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید   خلاصه ای …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =