قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / آموزش / برنامه های حسابداری / برنامه حسابداری فرارایانه(رایگان)

برنامه حسابداری فرارایانه(رایگان)

برنامه حسابداری فرا رایانه:

برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو ندارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس —
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده و بسیار سبک
  • قابلیت شبکه نامشخص
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : خیابان کارگر شمالی، خیابان فرصت شیرازی، بعد از جمالزاده، پلاک ۷۲، طبقه دوم واحد ۳

 

تاریخچه فعالیت:

شرکت طرح و پردازش فرارایانه در سال ۱۳۸۲ تأسیس گردید. این شرکت با اتکا بر استعداد و خلاقیت نیروهای جوان و خبره خود در مدت زمان کوتاهی توانست محصولات خود را با کیفیت قابل توجهی به بازار عرضه نماید و از همان ابتدا سعی بر ان بود که در طراحی و توسعه نرم افزارهای فرارایانه نیاز مشتریان همراه با خلاقیت و کیفیت به طور همزمان درنظر گرفته و پیاده سازی گردد.
هم اکنون فرارایانه با پشتوانه ۱۰۰۰ مشتری خود توانسته است با بیش از ۲۰ نوع نرم افزار در پنج حوزه مالی، اداری و منابع انسانی، بازرگانی و فروش، تولید و کنترل پروژه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

  • تهیه و کنترل پروژه
  • بازرگانی و فروش
  • اداری و منابع انسانی
  • مالی
  • رایگان

این بخش شامل سه زیر مجموعه است:

۱- امور قراردادها و پیمانکاری:

– آدرس، تلفن و اطلاعات حساب بانکی
– کد پستی، کد اقتصادی و سایر اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی
گروه بندی خدمات
معرفی انواع خدمات
ثبت قرارداد کارفرمایان، پیمانکاران و مشاوران
ثبت اطلاعات عملیات قراردادها به تفکیک هر قرارداد
ثبت برنامه زمانبندی اجرای قراردادها
قابلیت ثبت کارکرد پیمانکاران
ثبت صورت وضعیت مالی پیمانکاران
قابلیت هزینه یابی بر حسب پروژه و فرایند در صورت وضعیت پیمانکاران
قابلیت کنترل نرخ و مقدار صورت وضعیت مالی بر حسب قراردادهای ثبت شده
معرفی کسورات و اضافات قراردادها شامل سپرده حسن انجام کار، بیمه، مالیات و …
ثبت و محاسبه اتوماتیک سپرده، بیمه و مالیات و … در هنگام ثبت صورت وضعیت پیمانکاران
قابلیت فراخوانی صورت وضعیت ها از Excel
صدور سند حسابداری صورت وضعیت پیمانکاران

سایر امکانات

۲- سیستم امتیازبندی شرکت های تعاونی مسکن:

معرفی طرح ها و پروژه ها
ثبت اطلاعات شناسنامه ای اعضاء تعاونی به همراه اطلاعات تلفن و آدرس
تخصیص پروژه و اطلاعات قرارداد به اعضاء
تعیین پیش پرداخت و مبلغ اقساط
ثبت امتیازات خاص برای هر عضو
امکان ثبت وجوه دریافتی از اعضاء
صدور سند حسابداری مربوط به وجوه دریافتی از اعضاء
امکان صدور اظهارنامه
امکان صدور اخطاریه
امکان ثبت نقل و انتقال حق عضویت و ارائه لیست از آن ها
گزارش اعضاء پروژه به همراه امتیازدهی پرداخت های آن ها به تفکیک پروژه ها
گزارش لیست پرداختی ها به همراه تعداد و مبلغ اقساط معوق اعضاء
گزارش کلی از امتیاز اعضاء

سایر امکانات

۳- تعمیر و نگهداری ماشین آلات

شناسنامه فنی خودروها با قابلیت های:
– مشخصات خودرو، پلاک، شماره انتظامی، نوع سوخت و …
– برنامه ریزی بازرسی و کنترل
– معرفی انواع سوخت و روغن و نحوه کنترل آن ها
– معرفی قطعات مهم و اساسی و تعیین زمان بندی تعویض آن ها
– معرفی اجزاء اصلی یا ادوات قابل نصب آن ها
– معرفی ظرفیت و فعالیت های قابل دسترس برحسب محصولات تولیدی
شناسنامه فنی ماشین آلات با قابلیت:
– ثبت مشخصات کلی ماشین به همراه نوع استقرار، دما، رطوبت و میزان صدا
– ثبت انواع روانکارها شامل روغن، گریس و… به همراه میزان مصرف استاندارد آن ها
– معرفی الکتروموتورها و قطعات اصلی دستگاه
– معرفی قطعات مصرفی به همراه استاندارد تعویض آن ها بر اساس الکتروموتورها یا قطعات اصلی
معرفی تعمیرکاران و انواع عملیات تعمیری
گروه بندی ماشین آلات، خودروها و سایر اموال
قابلیت سهمیه بندی سوخت و ثبت مصرف سوخت
ثبت تحویل و تحول خودروها
ثبت دستور کار تعمیرات بر حسب واحد متقاضی و ماشین با قابلیت ثبت :
– کارکرد تعمیرکاران بر حسب نوع عملیات انجام شده و مدت کارکرد بر حسب دستور کار
– ساعت ورود و خروج و توقف به قسمت های مختلف تعمیرگاه ها
قابلیت ثبت کارکرد ماشین آلات مختلف بر حسب محصولات و فرایند تولید
ثبت درخواست کالا از انبار بر حسب کد ماشین / تجهیز
قابلیت لینک با سیستم انبار جهت شناسایی مصرف قطعات مصرفی بر حسب کد اموال بدون ثبت مجدد اطلاعات

سایر امکانات

این بخش شامل ۹ زیر مجموعه است:

۱- فروش:

تعریف قیمت های مصوب در فرمت های:

– اعلامیه قیمت به صورت کلی برای همه خریداران با چهار نرخ متفاوت فروش برای هر کالا (درب کارخانه، تحویل در محل، عمده فروشی، خرده فروشی)
– توافقات خاص و تعیین نرخ فروش برای هر کدام از خریداران به صورت متفاوت و مجزا
فرآیند پیش فرض فروش:
– پیش فاکتور فروش
– سفارش مشتری
– فاکتور فروش
– حواله فروش با قابلیت ارتباط یک به یک یا تجمعی برای چندین فاکتور فروش
– برگشت از فروش
– اعلامیه بدهکار و بستانکار جهت داد و ستد متفرقه با مشتری
قابلیت کنترل موجودی و مانده حساب خریدار در زمان ثبت سفارش مشتری یا فاکتور فروش
ارسال پیامک با تنظیمات دلخواه برای هر یک از فرم های فروش
فراخوانی اطلاعات از فرم های مشابه برای کنترل بهینه اطلاعات
قابلیت اتصال به باسکول و ثبت اتوماتیک وزن در فرم های حواله یا فاکتور فروش
امکان دریافت از Excel در کلیه فرم های فروش
تنظیمات ارتباط با سیستم حسابداری به منظور صدور اتوماتیک اسناد حسابداری فروش و …

سایر امکانات

۲- انبار:

امکان فراخوانی اطلاعات از سیستم تدارکات داخلی و خارجی در فرم های انبار
امکان سفارشی نمودن چاپ فرم های انبار(رسید انبار، حواله انبار، سند)
امکان اضافه نمودن فرم در صورت نیاز، تعریف روال و گردش فرم های انبار بر اساس ISO یا دستورالعمل های سازمان با امکان فراخوانی اطلاعات آن ها در یکدیگر
دریافت از Excel در کلیه فرم های ورود اطلاعاتی
امکان تنظیم نحوه ثبت سند حسابداری بر حسب هر یک از فرم های انبار و صدور سند حسابداری مربوط به طور اتوماتیک پس از تأیید کاربر
گزارش خرید فصلی و تهیه CD مربوط بصورت اتوماتیک جهت ارسال به سازمان امور مالیاتی
امکان ردیابی اطلاعات در سال های مالی متفاوت در گزارشات تحلیلی انبار

سایر امکانات

۳- خزانه داری:

قابلیت انعطاف و سفارشی سازی سیستم با کسب و کارهای متوسط تا سازمان های بزرگ
کمک به تصمیم‌گیری مدیران از طریق ارائه‌ اطلاعات مرتبط، بموقع و دقیق
پوشش کامل پرداخت و تسویه انواع تنخواه های اداری و صدور خودکار اسناد مالی مرتبط
مدیریت اسناد دریافتنی (دریافت چک، در جریان وصول، وصول شده و …) و اسناد پرداختنی (پرداخت شده، پاس، عودت و …)
مدیریت و گزارش تعهدات اقساطی دریافتی و پرداخت
معرفی انواع اسناد بهادار (چک، سفته، انواع وام، ضمانت نامه بانکی و …)
معرفی انواع فرآیندهای اسناد بهادار مطابق با دستورالعمل های سازمان:
– دریافت چک، واگذار چک به بانک یا به فروشنده، وصول چک، برگشت چک و …
– دریافت وام، بازپرداخت وام و …
– صدور چک روز و مدت دار، برداشت و ابطال چک های صادره
– دریافت و صدور چک های تضمینی، عودت یا برداشت آن ها
– دریافت و پرداخت ضمانت‌نامه‌های بانکی و پیگیری مراحل تمدید، تقلیل، ابطال یا وصول آن‌ها
– تعیین تاثیر هریک از فرایندها و عملیات خزانه بر موجودی های صندوق و بانک
امکان تعریف فرایندهای ازپیش تعریف شده برروی اسناد بهادار
ثبت سوابق چک های برگشتی و اعلام اخطار روی شماره حساب های بانکی که قبلا چک برگشتی داشته اند
هشدار اتوماتیک در سیستم بهنگام سررسید چک ها
نمایش چک هایی که موعد پرداخت آن ها فرا رسیده
صدور اسناد خزانه داری به تفکیک مراکز فروش / خزانه داری با سریال مستقل
امکان ثبت اسناد ارزی درسیستم خزانه
ارتباط مستقیم با سیستم های انبار، فروش، بازرگانی داخلی و خارجی برای کنترل مانده اعتبار و گزارش وضعیت حساب خریدار و فروشنده
امکان تسویه فاکتورهای خرید و فروش با ارتباط n به n اسناد خزانه داری با فاکتورهای خرید و فروش جهت مدیریت تسویه
طراحی هرگونه گزارشات دلخواه (چاپی و گرافیکی) توسط کاربر بدون نیاز به برنامه نویسی
امکان ارسال کلیه گزارش ها به Excel
امکان باز کردن هم زمان تمام فرم ها در محیط نرم افزار حسابداری بصورت نامحدود

سایر امکانات

۴- تدارکات داخلی

معرفی کارپردازان و مأمورین خرید با قابلیت تعیین برخی از آن ها به عنوان رابط مالی
معرفی فروشندگان و پیمانکاران با اطلاعات:
– تلفن همراه و ایمیل مدیران و مسئولین تأمین‏کنندگان کالا به منظور حفظ و توسعه ارتباط از طریق پیامک و ایمیل
– ظرفیت کار تأمین‏ کنندگان به منظور سرعت عمل در برنامه‏ ریزی و تهیه کالا
– کد اقتصادی، کد پستی و سایر اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی
– حساب بانکی فروشندگان به منظور برنامه‏ ریزی در پرداخت مطالبات آن ‏ها
تعریف کالا و خدمات با اطلاعات فنی مورد نیاز
امکان برنامه ریزی درخواست های خرید
– از نظر نصاب معامله (جزئی، متوسط وعمده)
– ارجاع به مأمورین خرید
ثبت مذاکرات با فروشندگان برحسب درخواست خریدها با قابلیت الصاق تصاویر، pdf و … به آن ها
قابلیت ثبت صورتمجلس تحویل کالا (بارنامه) و ارایه آن به همراه کالاها به انبار جهت صدور رسید انبار
قابلیت تهیه صورتخلاصه تنخواه خرید بر اساس رسید انبارهای تأییدشده انبار
قابلیت ثبت صورتخلاصه تنخواه هزینه برای تعمیرات و هزینه های جزئی و فاقد رسید انبار
ثبت عملیات دریافت و پرداخت بین روابط مالی و مأمورین خرید
امکان سفارشی سازی فرایند خرید بر اساس نیاز هر سازمان

سایر امکانات

۵- سیستم فروش تحت موبایل اندروید:

ایده‌آل برای سیستم فروش و پخش مویرگی
قابلیت نمایش لیست مشتریان
ایجاد مشتری جدید به صورت online و offline
درج مشخصات مشتری از قبیل کد ملی/ اقتصادی، تلفن، موبایل، ایمیل، آدرس و غیره
گزارش لیست قیمت محصولات
قابلیت صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش به صورت online , offline
امکان ثبت سفارش مشتری براساس لیست قیمت، همراه با محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
اتصال online به سرور از طریق اینترنت WAP و Wi-Fi
قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت offline
امکان ارسال اطلاعات کلیه فاکتورها، سفارشات و غیره به صورت گروهی پس از برقراری ارتباط با سرور
قابل نصب و استفاده بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل Android

سایر امکانات

۶- سیستم توزین:

معرفی کاربران با دسترسی ‏های مختلف
کنترل وزن بار بر اساس مقادیر اسناد مرجع
معرفی مشخصات کامل باسکول، وسیله نقلیه، راننده و شرکت حمل و نقل
برقراری ارتباط باسکول با انبارهای مورد نظر
دریافت وزن خالی و وزن پر وسیله نقلیه و محاسبه وزن خالص بار
انجام عملیات به عنوان بار ورودی و بار خروجی
ثبت اطلاعات دستی توزین برای شرایط خاص و تفکیک آن از اطلاعات مکانیزه
نگهداری وزن استاندارد هر وسیله نقلیه و نمایش آن در فرم بار ورودی
تنظیم و ثبت اضافه بار مجاز
توزین چند محصول در یک وسیله نقلیه با انجام عملیات در چند مرحله
ایجاد سند خاص توزین بدون نیاز به ارسال به انبار
آنالیز بار و نسبت دادن سند توزین به اسناد مرجع در سیستم انبار
امکان درج آنالیز بار در توزین بار یا در انبار
تغییر طراحی چاپ فرم ثبت اطلاعات توزین
توزین یک مرحله‏ ای بدون وسیله نقلیه
محاسبه وزن خالص بار با خارج کردن وزن بسته‏ بندی ‏های کالا در حالت یک مرحله‏ ای
قابلیت ارتباط و یکپارچگی با سیستم فروش و انبار

۷- سیستم ارسال پیامک:

قابلیت فعال شدن در کلیه نرم افزارهای فرا رایانه
فعال کردن ارسال پیامک به صورت اتوماتیک یا دستی در فرم ‏ها
امکان ارسال پیامک تنها برای گروه خاصی از مشتریان
ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک
قابلیت ارسال با GSM Modem و پنل‏ های ارسال پیامک اینترنتی
امکان ارسال پیامک انفرادی و گروهی به مشتریان در کلیه گزارشاتی که ستون تلفن همراه دارند
قابلیت استفاده جهت سیستم خزانه‏ داری، یادآوری سررسید چک ‏ها، اطلاع از وصول یا برگشت اسناد
قابلیت فعال شدن در فرم‏ های:
– فاکتور فروش: تنظیم پیامک جهت ارسال مبلغ فاکتور، نام راننده و …
– فاکتور خرید: تنظیم پیامک جهت مقدار کالای تحویلی به همراه نام کالا و …
– دریافت چک:
• تنظیم پیامک با اطلاعات چک دریافتی
• تنظیم پیامک زمانبندی شده جهت سررسید چک ‏های دریافتی و یادآوری پیامکی به مشتری
امکان ارسال فیش حقوقی به صورت پیامک
امکان تنظیم ارسال پیام تولد برای کارکنان بر اساس اطلاعات پرسنلی و یادآوری به مدیر اداری
امکان ارسال اطلاعات محصولات جدید به گروهی از مشتریان
امکان ارسال پیامک تبریک بابت اعیاد و مناسبت‏ ها به پرسنل و طرف حساب‏ ها
۸- بازاریابی:
معرفی و گروه ‏بندی خریداران بالقوه حقیقی و حقوقی با اطلاعات:
– تلفن، آدرس، مشخصات مدیران و رابطین و ظرفیت کار آن‏ ها
– اطلاعات تماس و ایمیل مشتریان و پرسنل آن‏ ها به تعداد نامحدود جهت ارتباط پیامکی و ایمیل
امکان تعریف بازاریابان و تعیین دسترسی برای آن‏ ها
تعیین دسترسی بازاریاب‏ ها به گروه مشتریان مربوطه
قابلیت تعریف پیام ‏های پرکاربرد برای مشتریان
قابلیت ارسال گروهی پیامک بر اساس گروه ‏های مشتریان یا برای مشتریان منتخب یک گروه
امکان ارسال کاتالوگ، لیست قیمت و … برای گروه‏ های مشتریان یا برای مشتریان منتخب یک گروه از طریق ایمیل
امکان تعریف و گروه ‏بندی فعالیت‏ ها
امکان تعریف قیمت ‏های مصوب با چهار نرخ متفاوت فروش برای هر کالا (درب کارخانه، تحویل در محل، عمده ‏فروشی و خرده ‏فروشی)
امکان برنامه‏ ریزی و ارجاع کار به بازاریاب ‏ها
امکان تعریف و گروه ‏بندی چک لیست‏ های بازاریابی توسط مدیر سیستم
تهیه لیست مذاکرات به صورت روزانه و به تفکیک مشتریان
قابلیت ثبت پیش‏ فاکتور و قرارداد برای مشتری
قابلیت جمع‏ آوری اطلاعات SWOT با مشخص نمودن نوع آن‏ ها و گزارش‏ گیری از آن‏ ها

۹- جریانکاری یا Workflow:

تعریف و اجرای گردش‌کار به منظور بهبود فرآیندها و توسعه بهره‌وری با قابلیت:
– طراحی و اتوماتیک ‏سازی فرآیندهای ISO به صورت گرافیکی
– تعریف شروط در مراحل مختلف گردش‌کار و فرآیند
– تعریف ماژول تصمیم‏ گیری در مراحل مختلف فرآیند و ارتباط آن با کارتابل کاربران
– تعریف ایستگاه‏ های کاری متفاوت با امکان تصمیم‏ گیری و ارجاع کار توسط کاربران
– انجام پردازش‌های خودکار در مراحل مختلف یک گردش‌کار
– اجرای تراکنش در پایگاه داده و اسکریپت‏‏ نویسی با T-sql و Delphi
– تنظیم ماژول تنظیم ارتباط با فرم ‏های فرا رایانه جهت نمایش فرم ها در حین گردش کار
امکان ضمیمه کردن فایل به کار تعریف شده در حین گردش کار
امکان برقراری ارتباط بین کار ارجاع شده با فرم‏ های مرتبط با آن در کلیه سیستم‏ های فرا رایانه
امکان مشاهده سابقه اقدامات انجام شده روی هر کار در هر مرحله از فرآیند
قابلیت تعریف تاریخ انقضاء یا مهلت انجام برای کار ارجاع ‏شده و کنترل اتوماتیک آن در کارتابل
قابلیت پیگیری وضعیت فعلی و سوابق قبلی کارهای ارجاع شده
قابلیت ویرایش گردش کار و جایگزینی آن به جای گردش کار قبلی با رعایت حفظ سوابق قبلی

این بخش شامل ۵ زیرمجموعه می باشد.

۱- کارگزینی:

ایجاد سال های مالی بدون محدودیت و نگهداری سوابق هر سال بصورت جداگانه
امکان ارسال اطلاعات به اکسل در کلیه گزارشات
امکان ارسال گزارشات بصورت مستقیم از طریق Email POP3
کنترل اتوماتیک پایه سنواتی و اعلام تاریخ سررسید افزایش پایه سنواتی جهت صدور حکم جدید
ثبت تعهدات پرسنل به شرکت مانند: ضمانت وام تعهد چند سال خدمت
مکاتبات در Wordبرای سهولت در تایپ نامه ‏هایی همچون سوء پیشینه، عدم اعتیاد و نامه های گروهی برای پرسنل

سایر امکانات

۲- حقوق و دستمزد:

ایجاد سال های مالی بدون محدودیت و نگهداری سوابق هر سال بصورت جداگانه
امکان محاسبه هزینه حقوق به نرخ استاندارد جهت محاسبه قیمت تمام شده پروژه‏ ها یا محصولات
امکان تسهیم هزینه های حقوق به تفکیک پروژه، مرکز هزینه و فعالیت / محصول و صدور سند حسابداری آن ها
محاسبه هزینه دستمزد هر پروژه به نرخ استاندارد و واقعی و تهیه کارت پروژه
صدور سند حسابداری بصورت اتوماتیک

سایر امکانات

۳- دبیرخانه:

امکان ثبت و یادآوری قرارهای ملاقات به همراه زمان شروع پیام
امکان ثبت اطلاعات کامل تماس افراد در قالب دفترچه تلفن
امکان جستجوی سریع در لیست شماره های تماس و شماره گیری توسط سیستم
معرفی و فعالیت همزمان تعداد نامحدودی کاربر
گزارش از قرار ملاقات های هر کاربر و پیغام متن ملاقات به همراه پخش موزیک انتخابی
امکان ارسال پیام از یک کاربر به سایر کاربران
یادآوری سیستم به کاربر در زمانیکه نامه جدید یا قرار ملاقاتی داشته باشد
امکان ایجاد سال جدید و نگهداری مکاتبات به صورت سال به سال

سایر امکانات

۴- اتوماسیون اداری و دبیرخانه تحت ویندوز

امکان ثبت و یادآوری قرارهای ملاقات به همراه زمان شروع پیام
امکان ثبت اطلاعات کامل تماس افراد در قالب دفترچه تلفن
امکان جستجوی سریع در لیست شماره های تماس و شماره گیری توسط سیستم
مشاهده لیست عطف و پیرو مکاتبات خارجی به صورت تفکیک شده
معرفی و فعالیت همزمان تعداد نامحدودی کاربر
گزارش از قرار ملاقات های هر کاربر و پیغام متن ملاقات به همراه پخش موزیک انتخابی
امکان ارسال پیام از یک کاربر به سایر کاربران
یادآوری سیستم به کاربر در زمانیکه نامه جدید یا قرار ملاقاتی داشته باشد
امکان ایجاد سال جدید و نگهداری مکاتبات به صورت سال به سال

سایر امکانات

۵- اتوماسیون اداری تحت وب

ارائه کارتابل با قابلیت نگهداری کلیه مکاتبات به تفکیک وارده، صادره، پیش نویس برای هر یک از کاربران
امکان تعریف پوشه بندی در کارتابل به دلخواه و دسته بندی نامه های کارتابل در هر پوشه به تفکیک کاربران
قابلیت پیاده سازی در هلدینگ و شرکت های تحت پوشش بصورت متمرکز با سطح دسترسی بسیار بالا
قابلیت ردیابی نامه ها از مرحله ورود یا ثبت به همراه کلیه گردش های انجام شده نسبت به آن
امکان پاسخ گویی و ارجاع نامه
قابلیت الصاق فایل به هر نامه و پاسخ آن ها

سایر امکانات

این بجش شامل ۶ زیرمجموعه است:

۱- حسابداری مالی:

ایجاد و نگهداری اطلاعات شرکت های متعدد بصورت مجزا بر روی یک سرور
ایجاد دوره های مالی متعدد برای هر شرکت بصورت شمسی یا میلادی
سهولت در جابجایی بین سالهای مالی مختلف
تعریف نامحدود شعب با امکان فراخوانی اطلاعات کلیه شعب در دفتر مرکزی
تعیین طول کدینگ حساب های در کلیه سطوح بصورت دلخواه
قابلیت استفاده یکپارچه توسط شرکت های گروه (هلدینگ)
امکان تعریف ساختار کدینگ مالی واحد جهت تجمیع حساب های شرکت های گروه
امکان تعریف کدینگ درسطح پایگاه داده مرکزی ( هلدینگ) و انتشار اطلاعات درسطح سایر پایگاه داده‌ها
امکان انتقال کلیه سطوح سرفصل حساب ها و اسناد مالی بصورت انتخابی از یک دوره، شرکت یا شعبه به دفتر مرکزی
جستجوی سریع اطلاعات اسناد حسابداری در چندین دوره مالی با قابلیت فیلترینگ
تراز ماتریسی حساب ها جهت تهیه کاربرگ بهای تمام شده
تراز تحلیلی و مرور حساب ها با قابلیت تعیین ترتیب سرفصل حساب ها توسط کابر
تهیه خلاصه اسناد بصورت ماهیانه از اسناد ثبت شده طی ماه جهت تحریر دفاتر قانونی
امکان باز کردن همزمان تمام فرم ها در محیط نرم افزار حسابداری بصورت نامحدود

سایر امکانات

۲- بودجه و مالیات:

قابلیت تعریف کدینگ بودجه بر حسب طبقه‏ بندی ‏های قانونی نظیر: برنامه، فصل، فعالیت، طرح و پروژه بصورت پلکانی
قابلیت ثبت اطلاعات بر اساس فرآیندهای بودجه بصورت نقدی و تعهدی شامل:
– مصوب بودجه و متمم آن
– تأمین اعتبار
– تخصیص اعتبار
– درخواست وجه
– مصرف اعتبارات
قابلیت تفکیک اطلاعات بر اساس واحدهای اجرایی یا سازمان‏ های تحت پوشش
قابلیت تشخیص تعهدات فاقد اعتبار قابل تبدیل به اعتباری
ثبت تعهدات در سه وضعیت: بررسی نشده، بررسی شده و تأییدشده با قابلیت کنترل آن‏ ها
صدور سند حسابداری اتوماتیک بر حسب اطلاعات واردشده توسط کاربر
ثبت مصوبات بر اساس محل تأمین (نقدی/ غیرنقدی، افزایشی/ کاهشی و …)
امکان لینک به فرم‏ های سیستم انبار جهت استفاده در فرم ‏های بودجه
قابلیت لینک به سیستم خزانه‏ داری و تبدیل درخواست وجه به صدور چک
کنترل مستقیم بودجه تخصیصی با سیستم مالی
قابلیت ثبت پیش‏ بینی متمم بودجه و انتقال به متمم بودجه بصورت سیستمی

سایر امکانات

۳- تسهیم هزینه:

امکان تعریف مراکز هزینه در سه سطح مستقل
قابلیت تعریف دوره‏ های محاسباتی مختلف در هر سال مالی
معرفی جدول ضرایب تسهیم هزینه به تعداد نامحدود
قابلیت فراخوانی مبانی تسهیم هزینه از Excel یا دوره‏ های قبلی
اختصاص مبانی تسهیم هزینه به سرفصل‏ های حسابداری
امکان تسهیم هزینه واحدهای خدماتی بصورت یک طرفه به سایر دوایر خدماتی، تولیدی و …
استفاده از آخرین اطلاعات ثبت شده در سیستم حسابداری و اعمال محاسبات تسهیم هزینه
صدور سند حسابداری تسهیم هزینه بصورت اتوماتیک در دوره های تسهیم

سایر امکانات

۴- دارائی های ثابت:

ایجاد و نگهداری اطلاعات شرکت های متعدد بصورت مجزا بر روی یک سرور
ایجاد دوره های مالی متعدد برای هر شرکت بصورت شمسی یا میلادی
امکان فراخوانی اطلاعات از Excel در کارت دارایی ثابت و دیگر فرم ها
سهولت در جابجایی بین سال های مالی مختلف
ثبت دارائی های انتقالی بین شرکت های گروه و گزارشگیری از آن ها جهت حذف معاملات فیمابین درتهیه صورت های مالی تلفیقی
ثبت تجدید ارزیابی دارایی ثابت و محاسبه تعدیل و مازاد تجدید ارزیابی آن ها
تعریف الگو جهت صدور اسناد حسابداری استهلاکات
صدور سند حسابداری استهلاک به صورت خودکار در سیستم حسابداری فرا رایانه
تهیه سند حسابداری استهلاک به صورت خودکار و انتقال آن به Excel , xml جهت ارسال به سایر نرم افزارهای مالی

سایر امکانات

۵- صورتهای مالی:

استخراج صورت‏ های مالی اساسی شامل:
– ترازنامه
– صورت سود و زیان
– صورت جریان وجوه نقد
– به همراه یادداشت‏ های توضیحی
تهیه صورت‏ های مالی بر اساس اطلاعات سیستم حسابداری در هر مقطع زمانی برای فعالیت‏ های تولیدی، بازرگانی، خدماتی و ….
امکان ارتباط بین تمام صفحات با دوره‏ های مالی مختلف
قابلیت اتصال به سایر نرم ‏افزارهای حسابداری برای دریافت اطلاعات
خواندن اسناد حسابداری در فایل Excel و تهیه صورت‏ های مالی بر اساس آن
قابلیت فرمول‏ نویسی برای هر یک از ارقام صورت‏ های مالی جهت محاسبه شاخص ‏های مالی و اقتصادی
امکان چاپ صورت‏ های مالی
امکان معرفی یادداشت به تفکیک دوره ‏های مالی
سرعت عمل در تنظیم یادداشت ‏ها و اعمال تغییرات
امکان فراخوانی صورت مالی برای دوره‏ های جدید
امکان گزارش‏ گیری از اقلام تشکیل‏ دهنده هر مبلغ ارایه‏ شده در صورت ‏های مالی به تفکیک:
– تراز کل
– تراز معین
– تراز تفصیلی
ردیابی نتایج محاسبات ارقام صورت‏ های مالی تا سطح سند
تهیه صورت‏ های مالی بدون نیاز به بانک اطلاعاتی و تنها با مقادیر ثابت به عنوان ورودی

سایر امکانات

۶- امور سهام:

معرفی شرکت ها با مشخصات کامل شامل: نام، تعداد سهام، سرمایه ثبت شده و …
معرفی انواع عملیات سهام شامل: سرمایه گذاری، کاهش سرمایه، افزایش تعدادی سهام و … توسط کاربر
معرفی انواع سهام شامل: سهام عادی با نام، سهام عادی بی نام، سهام ممتاز
معرفی حساب های بانکی جهت وصول یا پرداخت وجوه
معرفی مشخصات کامل سهامداران و متقاضیان سهام به همراه مشخصات حساب بانکی آن ها جهت پرداخت سود سهام
ثبت گواهینامه موقت سهام
ثبت وجوه دریافتی و پرداختی سهامداران
ثبت اطلاعات تعدادی سهام در زمان افزایش تعدادی سهام در مجامع
ثبت نقل و انتقال سهام
ثبت اطلاعات متقاضیان خرید و فروش سهام با اطلاعات تعدادی و بهای پیشنهادی
ثبت اطلاعات صورت جلسات
ثبت تسویه سهام
امکان تهیه لیست سود قابل پرداخت جهت پرداخت گروهی سود سهام توسط بانک

سایر امکانات

این نرم افزار طی مدت ۱۰ سال توسط شرکت به ۷۰۰ شرکت کوچک و بزرگ فروخته شده و به پاس قدردانی از کاربران قدیمی آن که همواره ما را در مسیر توسعه یاری رساندند از سال ۱۳۹۳ بصورت رایگان و هدیه عرضه می شود . در این سیستم هیچ محدودیتی در حجم و تعداد رکورد نداشته و علیرغم اینکه با مطالعه راهنمای آن نیاز به خدمات پشتیبانی ندارد، این شرکت مانند سایر محصولات از آن پشتیبانی خواهد کرد. کاربری آسان نرم افزار حسابداری با کدینگی الگو گرفته از صورت‏های مالی نمونه سازمان حسابرسی، و راهنمای جامع و کاربردی آن، و سادگی کپی و تکثیر آن، هدیه ای است به بنگاه های اقتصادی کشور و همچنین کارشناسان حسابداری که به صورت پاره وقت خدمات حسابداری ارائه می کنند.

ویژگی ها:

ایجاد و نگهداری اطلاعات شرکت های متعدد بصورت مجزا بر روی یک سرور
ایجاد دوره های مالی متعدد برای هر شرکت بصورت شمسی یا میلادی
سهولت در جابجایی بین سال های مالی مختلف
تعریف نامحدود شعب با امکان فراخوانی اطلاعات کلیه شعب در دفتر مرکزی
تعیین طول کدینگ حساب های در کلیه سطوح بصورت دلخواه
امکان انتقال کلیه سطوح سرفصل حساب ها و اسناد مالی بصورت انتخابی از یک دوره، شرکت یا شعبه به دفتر مرکزی
جستجوی سریع اطلاعات اسناد حسابداری در چندین دوره مالی با قابلیت فیلترینگ
تهیه خلاصه اسناد بصورت ماهیانه از اسناد ثبت شده طی ماه جهت تحریر دفاتر قانونی
امکان باز کردن هم زمان تمام فرم ها در محیط نرم افزار حسابداری بصورت نامحدود

امکانات:

امکان تعریف فرمت ترازنامه و صورت سود و زیان و استفاده از آن در مقاطع زمانی دلخواه
امکان تعریف کدینگ گروه، کل و معین ( حداکثر طول کد ۹ رقم ) بصورت درختی
امکان تعریف ۲ سطح (تفصیلی و مرکز هزینه ) بصورت مستقل، شناور و منحصر به فرد
امکان دسته بندی و گروه بندی سطوح شناور و مستقل
تعریف مراکز هزینه و پروژه بصورت نامحدود و استفاده از آن ها در سند حسابداری
ارتباط‌ تفصیلی‌ها و مراکز هزینه با آخرین ‌لایه کدینگ حساب‌ها جهت صدور اسناد با کمترین‌ خطا
سرعت و دقت بالا در ورود اطلاعات اسناد حسابداری
ایجاد اسناد حسابداری با اختصاص شماره موقت و شماره سند حسابداری
اضافه‌کردن ویژگی (مقدار، تاریخ، و شماره) با قابلیت کنترل در آخرین لایه کدینگ حساب
امکان جابجایی مقادیر بستانکار و بدهکار، کپی، تکرار، مرتب سازی و جابجایی آرتیکل ‏ها در سند
امکان اضافه و ویرایش انواع کدینگ ها در حین ثبت سند حسابداری
امکان ادغام اطلاعات یک یا چند سند در قالب یک سند واحد
کپی یک یا چند سند با امکان انتخاب بخشی از آرتیکل ها، از همان سال مالی یا سال های مالی قبل
معرفی نوع سند و استفاده از آن در اسناد حسابداری، دفاتر و ترازها
معرفی شرح های عمومی و استفاده از آن ها در ثبت اطلاعات اسناد حسابداری
بستن حساب های موقت و صدور سند اختتامیه به صورت اتوماتیک در پایان هر دوره مالی
صدور سند افتتاحیه، با انتقال مانده های دوره قبل بصورت اتوماتیک

گزارشات:

ارائه گزارش ترازنامه و صورت سود و زیان
مرور حساب ها
– از تراز آزمایشی کل تا سطوح معین، تفصیلی و مراکز هزینه و بالعکس
– با قابلیت نمایش گردش حساب در کلیه سطوح و رویت سند حسابداری
تراز آزمایشی حساب های کل، معین، تفصیلی و مراکز هزینه
گزارش مقایسه مانده حساب ها بصورت ماهیانه (میلادی، شمسی) در کلیه سطوح حساب ها
تهیه خلاصه اسناد روزانه جهت تحریر دفاتر قانونی
گزارش دفاتر قانونی (دفتر روزنامه و دفتر کل)
گزارش دفاتر تفصیلی و مراکز هزینه به تفکیک سرفصل های معین با دسترسی سریع به سند حسابداری
مشاهده سند حسابداری از دفاتر حسابداری : گروه، کل و معین کلیه سطوح تفصیلی و مراکز هزینه

ابزار عمومی:

امکان کپی اطلاعات از Excel به سند حسابداری
ارسال اطلاعات از کلیه فرم ها و گزارشات به Excel , Html ,Text
امکان طراحی چاپ سند حسابداری به شکل دلخواه
دریافت اطلاعات از Excel در فرم سند حسابداری
جستجو و فیلترینگ در کلیه دفاتر، ترازها و گزارشات حسابداری
معرفی کاربران متعدد و تعیین سطوح دسترسی برای آن ها
تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات
– بر روی CD
– یا در مسیر دلخواه (فلاپی، فلش، هارد دیسک و…)
– به همراه فشرده سازی
امکان دخیره اطلاعات بصورت اتوماتیک هنگام خروج از سیستم در مسیر تعریف شده قبلی
امکان تغییر و ذخیره سازی اندازه ستون ها در فرم های مختلف

دانلود نسخه رایگان برنامه فرارایانه

حجم: ۶ مگابایت

نوع فایل:ZIP

رمز: ۱

دانلود

دانلود آموزش برنامه فرارایانه

حجم: ۴ مگابایت

نوع فایل:PDF

دانلود

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری ایده آل سیستم

برنامه حسابداری ایده آل سیستم: برای مشاهده صفحه درخواست نسخه آزمایشی برنامه به انتهای مطلب …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =