قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس
خانه / آموزش / برنامه های حسابداری / برنامه حسابداری سیناپردازش

برنامه حسابداری سیناپردازش

برنامه حسابداری سیناپردازش:

برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید

 

خلاصه ای درباره برنامه:

  • دمو دارد
  • ماژولی نمی باشد
  • استفاده از دیتابیس SQL
  • نصب ساده
  • محیط کاربری ساده
  • قابلیت شبکه نامشخص
  • پشتیبانی دارد
  • آدرس : تهران ، سهروردی بالاتر از مطهری خیابان باغ پ ۲۶ واحد ۷

شرکت نرم‌افزاری سینا‌پردازش فعالیت خود را از سال۱۳۷۶ با طراحی و تولید نرم‌افزارهای حسابداری ، مالی، نرم افزار‌های صدور و چاپِ چک ( چک چاپ) و . . .شروع نمود.
این شرکت همواره از پیشگامان تولید در صنعت نرم‌افزار بشمارمی‌رود و با دریافت تایید فنی شورای عالی انفورماتیک به یکی از تولیدکنندگان استاندارد ( این گونه ) نرم افزار بدل گشته است .
از این رو شرکت سینا پردازش توانسته است با بهره گیری ازتکنولوژی برنامه نویسی روز دنیا ، محصولات خود را با کیفیت بالا و امکانات فراوان و کاربر پسند (User Friendly) ، تولید نموده و با دایر نمودن نمایندگی فعال درسراسر کشور، محصولات خود را در تهران و سایر شهرها ارائه نماید .

  •  محض رویا
  • حسابداری آسان
  • سایر برنامه ها

برخی از امکانات نرم افزار:
– امکان تغییر کد حسابداری دراسناد دلخواه از یک کد ثبت شده به کد انتخاب شده توسط کاربر
– قطعی کردن سندهای موقت و بالعکس
– تغییر سایز ، قلم و رنگ گزارشات به انتخاب کاربر
– تغییر شکل ظاهری برنامه به انتخاب کاربر
– امکان حذف کلیه اسناد و اطلاعات به صورت دلخواه
– امکان تعیین پشتیبان گیری به صورت دستی و خودکار
– امکان دسته بندی حسابها به صورت درختی
– ثبت اطلاعات سند به تفکیک
– امکان ایجاد تعیین دسترسی برای اسناد صادر شده توسط کاربر
– جستجوی اسناد بر اساس اطلاعات درج شده در سند
– تهیه انواع نمودارهای مقایسه‌ای
– تحلیل دفترها در چند سطح مختلف
– قابل اجرا بر روی ویندوز های xp , 7 , 8 , و ۱۰
– امکان تعریف کدینگ حسابداری در چهار سطح با تعیین طول دلخواه
– امکان ثبت و درج سند حسابداری با استفاده از ثبت شماره ثابت
– امکان مرتب سازی اسناد حسابداری بر اساس تاریخ سند
– امکان کنترل اسناد حسابداری در دو سطح جهت استفاده رئیس و مدیر مالی
– دارای امکان اسکن ضمایم اسناد
– دارای جستجوی شرطی اسناد حسابداری
– امکان درج ردیف یا ردیف هایی از یک سند در سند دیگر
– چاپ گروهی اسناد
– امکان ثبت سند لحظه ای و تبدیل آن به سند دائم
– امکان تعریف کدهای حسابداری به صورت گروه های دلخواه و اخذ گزارش از گروه های دلخواه
– دارای اخذ گزارش مرور حساب ها
– دارای انواع تراز های آزمایشی
– تعریف شرکت و سال مالی به تعداد دلخواه
– مرتب سازی گزارشات بر اساس یک یا چند فیلد
امکان ارسال خروجی گزارشات به فرمت های HTML ، PDF ، Word ،Excel و غیره
– همراه با قفل سخت افزاری
-و امکانات متنوع دیگر

برخی از امکانات حسابداری آسان:
محیط کار بسیار ساده و آسان و بدون نیاز به اطلاعات حسابداریبسته حسابداری آسان
امکان تعریف حساب های بانکی ، اشخاص ، درآمد ،صندوق ، هزینه … در فرم های جداگانه و بسیار ساده
امکان ثبت اسناد درآمد ، هزینه ، واریز و برداشت ، صدور و دریافت چک و سند آزاد در فرم های جداگانه
امکان گزارش گیری و چاپ گردش حساب از کلیه طرف حساب ها به صورت ساده و دلخواه
امکان پشتیبان گیری از برنامه به صورت دستی و خودکار
امکان جستجو و گزارش گیری همراه با تهیه لیست های دلخواه توسط کاربر
ارتباط مستقیم با برنامه های صدور فاکتور و حسابداری محض
امکان تعریف سطح دسترسی و کلمه عبور برای کاربران
امکان ثبت اسناد با کد ثبت مستقل برای هر کدام و کد ثابت برای همه
چاپ محتویات اسناد یه صورت دلخواه و شیوه های قابل تعریف
امکان جستجو در کلیه فرم ها بر اساس خاصیت فیلترینگ
ارتقاء نرم افزار از طریق اینترنت به صورت خودکار
همراه با قفل سخت افزاری
و امکانات دیگر …

نرم افزار چک چاپ:


استفاده روزافزون از چک برای پرداخت وجوه میان بازرگانان، شرکت‌های دولتی و خصوصی، سازمان‌ها و ادارات، و تقلب‌های صورت گرفته در این مورد. شرکت‌های مختلف تولیدکننده نرم‌افزار را برآن داشته تا با تولید نرم‌افزارهای هوشمند صدور چک، امکان سوء استفاده از چک‌ها را محدود کرده و امنیت استفاده از آن را تضمین کنند.
قبل از ارائه اینگونه برنامه‌ها، کاربرانی که نیاز به چاپ روی چک داشتند، با برنامه‌هایی چون زرنگار یا Word نیاز خود را برطرف می‌نمودند.

 

صدورفاکتور غزال:


طبق اعلام وزارت دارایی تصویر فاکتور فروش باید مطابق با ماده ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده باشد.
مشخصات چاپ فاکتور رسمی (مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات) به شرح زیر است:

* نوع کاغذ به انتخاب اشخاص حقیقی و حقوقی می تواند کاغذ تحریر ۸۰ گرمی به منظور استفاده در پرینتر و یا کاغذ تحریر ۶۰ گرمی جهت نوشتن دستی و استفاده از کاربن و نیز کاغذ کاربن لس ( خود کپی، کاربن دار، بدون کاربن، NCR) باشد.
* تعداد نسخ یا برگ نیز به انتخاب اشخاص بوده که می تواند ۲ برگی و یا ۳ برگی باشد و همچنین در مورد سایز کاغذ عموماً انتخاب اشخاص حقیقی و حقوقی سایز A۴ بوده ولی انتخاب سایز A۵ نیز بلا مانع می باشد.
* مهم ترین شاخصه چاپ فاکتور رسمی (مالیاتی ، دارایی ، صورتحساب فروش کالا و خدمات) نوع چاپ شماره سریال آن می‌باشد که می بایست به روش چاپ افست یا ملخی به رنگ قرمز و کمی برجسته انجام پذیرد، که به راحتی قابل تشخیص برای ممیز دارایی باشد و کاملاً با چاپ دیجیتال و شماره زنی دستی متمایز است.
در رابطه با فاکتور رسمی (مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات) لازم به ذکر است، کلیه واحدهای تجاری مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده ملزم به ارائه فاکتور رسمی به خریداران خود می‌باشند؛ لذا صدور فاکتور رسمی ارتباطی به بزرگی و یا کوچکی واحد تجاری ندارد و هر خریدار می‌تواند در قبال وجوه پرداختی خود درخواست صدور فاکتور رسمی نماید و اگر فروشنده از صدور فاکتور رسمی امتناع نمایند مشمول جرایم مربوطه خواهد بود.
جهت دریافت مشاوره بیشتر در مورد فاکتور مورد تایید دارایی میتوانید با شماره ۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴ تماس حاصل فرمایید.
در نرم افزار صدور فاکتور غزال شیوه های مختلفی جهت چاپ فاکتور تعریف شده. همچنین امکان طراحی هر نوع شیوه فاکتور با شکل دلخواه شما امکان پذیر میباشد که کاربر به راحتی میتواند شکل فاکتور خود را داخل برنامه قرار دهد.
همچنین امکانات ویژه و منحصر به بفردی جهت مدیریت فاکتور و حساب ها در برنامه تعبیه شده.

دبیر خانه و بایگانی، قلب تپنده مکاتبات سازمانی:


دبیر خانه و بایگانی یکی از مهم ترین بخش های هر سازمانی است.
کیفیت عملکرد در این بخش از سازمان ، تحقق وظایف سازمانی مجموعه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
دبیر خانه، مسئولیت مدیریت راهبردی مکاتبات را بر عهده دارد و اسناد هر مجموعه در واحد بایگانی ذخیره و نگه داری می شود.
واضح است که این بخش ها قلب تپنده مکاتبات سازمانی اند و هر چالشی در مدیریت این بخش می تواند مکاتبات و تعاملات کل سازمان را با چالش جدی مواجه کند.
در برخی سازمان ها اهمیت این بخش حتی فراتر است و کیفیت و سطح مدیریت دبیرخانه و بایگانی، در سطح رضایتمندی ارباب رجوع نیز نقشی تعیین کننده دارد.
مدیران هوشمند همواره به دنبال راهکارهایی برای ارتقا مدیریت این بخش از مجموعه خود هستند.

نرم افزار انبار:


نرم افزار انبارداری رایبد همانطور که از نامش پیداست یک برنامه کاربردی برای مدیریت انبار فروشگاه شما می باشد.
این نرم افزار با دسترسی آسان و طراحی خاصی که دارد می تواند برای تمامی افراد با هر سطحی از اطلاعات کامپیوتری قابل استفاده باشد.
در واقع شاید شما قبلا هم با انواع اتوماسیون انبارداری کار کرده و آشنا شده اید، اما کاربران در اغلب موارد یا از نبود امکانات کافی در نرم افزار اظهار شکایت می کنند و یا پیچیدگی کار با آن برایشان دشوار است.
از همین روی متخصصین گروه نرم افزاری سیناپردازش با شناسایی نیاز کاربران و احترام به حقوق مصرف کننده، نرم افزار انبارداری رایبد را ارائه کرده اند.
همراه ما باشید تا به برخی از امکانات بسیار خوب این نرم افزار بپردازیم.

سایر امکانات

 

نرم افزار فرم ساز جهت مشاهده کلیک کنید           

نرم افزار حضور و غیاب جهت مشاهده کلیلک کنید

نرم افزار دفتر تلفن جهت مشاهده کلیلک کنید

نرم افزار طلافروشی جهت مشاهده کلیلک کنید

نرم افزار مطب جهت مشاهده کلیک کنید

 

جهت مشاهده سایر برنامه ها کلیک کنید(خوشنویسی، کنترل پروژه، نشر)

 

 

دانلود نسخه دمو کلیه برنامه به صورت یکجا

حجم: ۳۰۰ مگابایت

نوع فایل:NRG (جهت باز کردن نیاز به درایو مجازی دارید یا بر روی سی دی باید رایت کنید)

دانلود

دانلود فایل های مورد نیاز:

SQL Express2008r2 – ۶۴bit فقط ویندوز ۱۰

SQL Express2008r2 – ۳۲bit فقط ویندوز ۱۰

Virtual CloneDrive نرم‌افزار خواندن فایل‌های ایمیج

راهنمای نصب نرم افزار: ابتدا فایل نصب برنامه را از لینک روبرو دانلود نموده سپس آن را استخراج نمایید. پس از خروجی گرفتن یک فایل با پسوند nrg خواهید داشت ، برای اجرای این فایل به برنامه CloneDrive یا نرم‌افزارهای مشابه نیاز دارید. در ویندوز ۱۰ برای اجرای برنامه نیاز به نصب نرم‌افزار SQl 2008 دارید. با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید برنامه sqlserver را دانلود نمایید.  پسوند فایل rar می‌باشد . برای استخراج آنها به برنامه Winrar یا مشابه آن نیاز است. برنامه در ابتدا به صورت دمو می‌باشد ولی پس از نصب قفل به نسخه اصلی تبدیل شده و فایل‌های شما هم به نسخه اصلی انتقال می‌یابند.

نکات مهم

در صورت فارسی نبودن سیستم فارسی سازی را برای سیستم خود انجام دهید.

فارسی سازی برای ویندوز Xp – فارسی سازی ویندوز ۷ و ۸

در ویندوز های ۷ و ۸ و ۱۰ باید UAC غیر فعال باشد. برای غیر فعال کردن آن به صورت روبرو عمل نمایید.

راهنمای نصب روی ویندوز ۱۰ و سیستم‌های تحت شبکه دامین

مطلب پیشنهادی

برنامه حسابداری فرارایانه(رایگان)

برنامه حسابداری فرا رایانه: برای دانلود برنامه به انتهای مطلب مراجعه کنید   خلاصه ای …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =